Bankgården Legekontor AS

Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av behandlere ved Bankgården Legekontor AS

Meget god lege

Lege: Linn Pernille Thorstad-Schimmel Skrevet

Har hatt Linn Pernille som fastlege rundt 1 år. God tilgjengelighet og svarer raskt på henvendelser. Føler at hun tar seg god tid til å lytte og hun tar meg seriøst. Veldig hyggelig og lett å prate med. Virker profesjonell og dyktig. Hun får full score av meg!

Ung og uerfaren

Lege: Linn Pernille Thorstad-Schimmel Skrevet

Har blitt mer og skuffet over denne legen. Hun mangler rett og slett erfaring og empati. Forsøk å finn en annen fastlege hvis du kan!

En utmerket lege!

Lege: Linn Pernille Thorstad-Schimmel Skrevet

Linn Pernille er en dyktig lege.
Jeg som pasient har hatt henne som fastlege i snart 1 år og kunne ikke ha vært mer fornøyd. Jeg opplever å bli sett og hørt hver eneste gang jeg har dratt til henne.
Hun tar jobben sin seriøst og oppfatter raskt hva pasienten har behov for. Det jeg er spesielt fornøyd med er at hun ikke haster legetimen, hun bruker god tid til å lytte og har alltid et glimt i øynene og smil om munnen! Linn Pernille er en fastlege som man bør holde fast på!

Lytter

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Veldig flott lege! lytter og har god tid! han er flink på å forklare hvorfor, hvordan, og hva. Da føler man seg trygg og ikke går ut med masse spørsmål! Hyggelig, og man føler seg ikke til bry

Vennlig og grundig

Lege: Linn Pernille Thorstad-Schimmel Skrevet

Byttet nettopp til Linn og kunne ikke vært mer fornøyd. Hun er grundig, nysgjerrig på helheten og søker etter alle muligheter for å stille riktig diagnose og bistå med korrekt hjelp. I tillegg er hun vennlig og omsorgsfull i sin fremtoning. Helt nydelig :)