Ulstein Legesenter AS

Sjøgt.1 6065 Ulsteinvik

Siste vurderinger av behandlere ved Ulstein Legesenter AS

Beste legen

Lege: Stian Endresen Skrevet

Snill og empatisk og tar seg tid til å lytte til det som blir sagt .Føler meg alltid velkommen der og blir møtt med respekt

Nedlatende og uinteressert

Lege: Ingvill Merete Kolshus Hopland Skrevet

Etter fleire år er tilliten til Hopland fullstendig brutt for min del, då eg opplever følelsen av å vere stempla som hypokonder for mine bekymringar rundt mi helse og mine plager.
I byrjinga av tida ho har vore min fastlege, virka ho grei og tok meg på alvor, men dette endra seg med tida til å gjere slik at eg grua meg til legetime fordi eg følte meg som ei byrde.

Eg har lest dei gode omtalane om Hopland og tenker at denne legen velger ut dei ho likar, eller så er dette pasientar som ikkje har vore nødt å oppsøke lege ofte.
Eg kan berre advare mot denne legen no, så lenge ho ikkje tek pasientane sine på alvor og har bestemt seg på førehand at denne pasienten berre likar å gå til lege.
Hadde Hopland lært seg å lytte, ikkje avvise pasienten sine bekymringar utan god grunn, og vere følsom, hadde det gjort store underverk.
Kald personlegheit og himlar med augene fleire gonger i samtaler, opplever meg avvist og nedverdiga etter timar, sjølv om eg i somme tilfeller har fått god hjelp.

OBS! Denne legen seier du IKKJE skal lese vedlegg i legemidla du får tilskrevet, du skal berre ta det ho gir deg og ikkje sjekke kva som står i vedlegget.
Kven sitt ansvar er det då å merke om reaksjonar som står i vedlegget at ein bør vere obs på, oppstår?
Ganske sikker på at i ei sak vil det bli tillagt pasienten, at pasienten skulle ha lest vedlegga for å forsikre seg om at alt var i orden.

Solid, dyktig, kunnskapsrik

Lege: Andreas Lunde Skrevet

Har det siste halvåret pga behov gått til min daværende fastlege Lunde mye oftere enn vanlig. Har opplevd å bli tatt på alvor og lyttet til, til tross for at fastleger i dag generelt har stort arbeidspress og pågang, også fra mer trengende pasienter enn meg selv, noe jeg riktignok mente å kunne merke til tider. Enkelttimer er gjerne korte og tiden går fort; man vil gjerne få sagt og spurt mye og det på kort tid, det er et faktum. Men dette var en periode for meg hvor ting toppet seg og jeg hadde økt behov for konsultasjon, noe jeg til enhver tid fikk.
Lunde er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Kan anbefales.

Trygg og dyktig lege.

Lege: Michael Flindt Dahl Skrevet

Har vært hos Michael flere ganger når han har vært legevaktslege på legesenteret. Har vært hos han flest ganger i forbindelse med syke barn. Han er flink med barna, grundig i sine undersøkelser, har gang på gang vist seg at behandlingen og hans råd hjelper. Liker veldig godt at han har en plan om behandlingen ikke virker, for eksempel har han sagt: «Er ikke din datter bedre innen onsdag, så tar du kontakt med meg igjen»
Dette gir meg som forelder en god trygghet. Tommel opp!

Verdens beste fastlege!

Lege: Eivind Garnes Sæter Skrevet

Ein svært trygg, kunnskapsrik og fagleg sterk fastlege med mykje empati og omsorg for pasientane sine. Tek seg alltid tid, lyttar, forklarer ting på ein forståelig måte, behandler ein med respekt, gir tilbakemelding på prøvesvar (også når det er normale verdiar), fylgjer opp om det skulle vere noko og ringer tilbake ved spørsmål utenom time på legesenteret. Kunne ikkje bedt om ein betre fastlege! 10/10.