Blindheim Legesenter

Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Blindheim Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Kirsti Framhus Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Fremhus. Hun bruker flere konsultasjoner til å få sendt avgårde henvisninger, skal alltid vente å se først. Da går det bort unødvendig tid til venting og lang tid før en får svar på sine problemer. Er vanskelig å få sykemelding, og dersom du får det blir det bare for ett par dager i slengen, selv om sykdommen er mer langvarig. Tungvint å hele tiden måtte ringe å fornye sykemeldingen med bare ett par dager. Ellers er hun hyggelig og blid, men ville ikke valgt henne til fadtlege.

Flink på enkelte ting

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Dersom du sliter med depresjoner er Degirmenci en god, tilgjengelig og flink lege. Syns ikke han er like flink til å ta deg på alvor med somatiske plager. Har dårlig tid under konsultasjonen, så timen blir litt stress.

God ivaretaking av pasienten

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Fagleg dyktig, grundig, god dialog med pasienten, god kontakt med sjukehuset og vidaresender raskt til spesialist hvis det er behov for det, veldig dyktig på ryggproblem, muskelproblem m.m. Har alltid treft rett diagnose hos meg.
Det er ofte problem med å kome gjennom på telefon til legesenteret til visse tider, må gjerne prøve igjen på eit anna tidspunkt.
Har hatt han som fastlege sidan han starta på dette legesenteret.

Svært fornøyd

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Servet Degirmenci er vi superfornøyd med. Han lytter, er grundig og flink med barna. Det er lett å få time med han uansett om det gjelder voksne eller barn. Mottakelsen når vi ringer til legesenteret er også alltid hyggelig.

Skuffende

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Jeg står midt opp en svært utfordrende og belastende livssituasjon. Jeg opplever denne legen heller som en motspiller enn en medspiller for tiden. Han tar seg ikke tid til å lytte eller svare adekvat på spørsmål. Opplever også sekretærene ved legekontoret som uhøflige og lite serviceinnstilte. Ved hvert legebesøk går det mye tid til å vente på å komme inn til legen, ta blodprøve, vente på tilbakemelding på prøvesvar samt å betale for timen.