Blindheim Legesenter

Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Blindheim Legesenter

Jeg er meget fornøyd!

Lege: Kirsti Framhus Skrevet

Hun tar seg tid til å lytte og prate, hun kjenner meg som pasient, og henviser gjerne videre til spesialister. En lege med god forståelse og evne til å sette seg inn i problemstillinger angående sykdom.

Dyktig

Lege: Sindre Johan Klokk Skrevet

Flink og dyktig lege som tar seg tid til å lytte til pasienten. Vil anbefale han på det sterkeste! Eneste negative er selve Blindheim legekontor som er svært vanskelig å komme igjennom på telefon ... Og det er ofte ventetid på time.

Anbefales!

Lege: Sindre Johan Klokk Skrevet

Dette er en av de legene som tar seg god tid og som faktisk lytter til hva du har å si. Prøver alltid å finne den beste løsningen for deg som pasient. Ikke så raus med sykemeldingsdagene, men om det er negativt får være opp til hver og en.

Flink :)

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Han er flink, god forståelse, tar seg god tid til deg, lytter på alt du har på hjertet og spør alltid om jeg har husket å spørre/fortelle om det jeg lurer på. Kjempe nøye og flink med barn. Tar alle henvendelser ordentlig imot. Alltid blid og hyggelig.
Er super fornøyd med han og håper jeg kan ha han i mange mange år fremover.

Arrogant

Lege: Sindre Johan Klokk Skrevet

Arrogant og lite lydhør. Sikkert dyktig faglig, men litt mer ydmykhet kunne vært på sin plass. Føler deg "liten" som pasient.