Frei Legesenter

Helsehuset 6520 Frei

Siste vurderinger av behandlere ved Frei Legesenter

Etternøler ?

Lege: Nils Magne Rimstad Skrevet

Hadde tidligere denne legen som fastlege for hele familien. Dessverre var vi lite fornøyde, og byttet derfor etter et par år. Legen virket lite oppdatert, etter vår mening, og vi følte vi måtte ta altfor mye ansvar for helsemessige vurderinger selv. Heldigvis besitter vi gode kunnskaper slik at spesielt et medisinsk tilfelle, som kunne ha utviklet seg svært alvorlig over tid, ble forhindret på bakgrunn av vårt initiativ og pågåenhet.
Selvsagt er ingen leger ufeilbarlige, de er jo mennesker de også. Men det var litt for mye av dette syntes vi, og utryggheten det medførte gjorde at vi endret fastlege (og har vært svært tilfredse med det valget).

Helt grei

Lege: Else Skram Skrevet

Engasjert, travel, effektiv, flinkest til fysiske ting, ikke så god på det psykiske.

Super

Lege: Christian Vold Skrevet

Har hatt flere fastleger i flere byer, og har vært hos mange andre leger. Vold er en kjekk mann og dyktig lege, lett å kommunisere med, og han tar meg på alvor. Har til gode å finne en lege å være mer fornøyd med enn dette, så jeg skal ikke prøve å lete heller.. :)

Usedvanlig flink og seriøs lege !

Lege: Nils Magne Rimstad Skrevet

Han er usedvanlig flink, oppofrende og seriøs. Tar seg god tid til å lytte til pasienten. Ingenting negativt å si om ham. Hadde bare hele legestanden vært slik. Alltid imøtekommende og hjelpsom. Han er alltid opptatt av å få et helt korrekt sykdomsbilde, med tilhørende korrekt behandling. Er veldig trygg på hans vurderinger og behandlinger. Veldig lett å kommunisere med.

Kjempe flink!

Lege: Christian Vold Skrevet

Jeg har byttet fra en annen lege, til Christian nå for en liten stund siden, og jeg følte at han tok meg seriøst å ville hjelpe ifra første stund!
Jeg er kjempefornøyd og har ikke noe problem med å anbefale han til andre !;)