Frei Legesenter

Helsehuset 6520 Frei

Siste vurderinger av behandlere ved Frei Legesenter

Dyktig lege og et flott medmenneske.

Lege: Nils Magne Rimstad Skrevet

Har had ham som lege i 16 år, han er lett å snakke med, selv om vanskelige tema, lytter og er grundig i sine undersøkelser og henviser raskt videre når det er behov for det. Det eneste problemet er at han er en populær lege, så ikke alltid lett å få en time hos ham på dagen. Det er også litt ventetid, men det er fordi han er grundig og tar seg tid til pasientene.
Føler at han tar ting på alvor, synes han er flink med barna og lett får deres tillitt også. Flott lege for hele familien.

Kunnskapsrik, ivaretakende og hyggelig lege

Lege: Christian Vold Skrevet

Jeg har gang på gang fått god behandling, raskt og effektivt. Han er kunnskapsrik og god til å samtale. Jeg føler meg ivaretatt.

Ikke fornøyd dessverre

Lege: Bente Øhrn Skrevet

Ble anbefalt varmt, men sto overhodet ikke til forventningene. Føler ikke at hun tok meg på alvor. Kanskje hun er sliten, eller så hadde vi bare ikke riktig kjemi. Kraftig forsinket hver gang.

Veldig fornøyd

Lege: Nils Magne Rimstad Skrevet

Rimstad har hjulpet meg gjennom mye, og har vært en god lege for meg. Kan føles litt treig til tider, men han er en lege man får tillitt til. Er behjelpelig med å presse på andre instanser for å få ting til å gå hurtig om det er nødvendig.

Seriøs og dyktig

Lege: Else Skram Skrevet

Levende engasjert i sitt fag,kan oppfattes travel-men i sum effektiv.Flink til å lytte og har god evne til å inkludere pasientens behov i behandlingen.Seriøs og dyktig.Beste anbefalinger.