Årnes Legesenter

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Årnes Legesenter

Trygg og flink

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Har vært min lege i mange år, godt å ha en lege som kjenner en godt. For meg er han punktlig og gjør aldri feil.

Lyttende og faglig flink

Lege: Audun Magne Johansen Skogsletten Skrevet

Føler meg godt ivaretatt hos Audun. Lytter og tar meg på alvor. Gir gode råd og er løsningsorientert. Anbefales varmt videre.

Hyggelig men...

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Har vært hos denne legen i ett år, og har vært hyggelig hver gang jeg har snakket med han, men... Det er noen store men her...
For det første så er det veldig lang ventetid og generelt veldig dårlig tilgjengelighet på legen.
Det tar lang tid å få svar når man ringer til resepsjonen, og hvis du sender de en melding på Helsenorge får du skjeldent svar.

Denne legen tar seg betalt for ALT. Sender du han et spørsmål på Helsenorge så tar han seg betalt på noe som tar han 1 minutt å svare på.
Det samme gjelder spørsmål som han sier du må komme inn for å ta en vurdering av, og tar seg faktisk betalt av dette også. Du må med andre ord betale 2 ganger for samme sak. En såkalt "e-konsultasjon" og fysisk oppmøte.

Venter du svar fra f.eks blodprøve og har noen spørsmål vil du ikke få svar om du ikke spesifikt ber om det.
Hvis du lurer på noe så ikke bruk Helsenorge, men ring Årnes Legesenter resepsjonen for å slippe å få en faktura for å spørre...

Anbefaler ikke denne legen da han virker mer opptatt av å tjene penger en å gi pasientene sine en hyggelig og bra opplevelse.
Tar lang tid å få time også...

STYR UNNA!

Lytter ikke til pasient,arrogant

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Dårlig førsteinntrykk. Hun ser ned på deg. Lytter ikke til pasient, ukomfortabelt. Anbefaler virkelig ikke denne legen. Følger heller ikke opp pasient. Ofte forsinket måtte vente nesten 30-40 min.

En lege som ser deg!

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Sjelden ventetid. Ser deg som et menneske og pasient. Lytter til deg og tar tak i problemet. Alltid blid og hyggelig.
Svarer raskt på e-resept forespørsel og e-konsultasjon.
Flink til å følge opp og er jeg som pasient føler meg trygg!