Klæbu legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu

Siste vurderinger av behandlere ved Klæbu legesenter AS

Grei og forståelsesfull

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Min oppfatning av henne er at hun tar seg tid til å lytte og lar deg prate ut om det som plager deg, Man føler aldri at man blir jagd ut av kontoret, tvert imot. Man får pratet ut om alt det som feiler en, både fysisk og psykisk, og er det behov for mer tid så blir du anbefalt å komme tilbake for en prat. En god lege som bare vil det beste for pasienten. Utrolig hjelpsom, også hvis NAV er involvert. Anbefales sterkt!

dyktig lege

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Føler meg godt ivartatt hos henne da jeg føler hun tar meg på alvor og er flink til å lytte samt undersøke.
Dyktig lege som jeg ønsker å beholde så lenge jeg kan. anbefales på det sterkeste.

Dyktig og lydhør

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Har vært hos henne to ganger, og er så langt veldig fornøyd. Hun lytter til pasienten og jeg føler meg trygg på at hun undersøker meg grundig.

Meget hyggelig og flink lege

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Kommer nok til å beholde henne så lenge jeg kan. Lydhør.

Ok først inntrykk, men man skal vel presantere seg når man møtes for første gang, skal man ikke?

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Hun virket forberett og hadde satt seg inn i sjonalen før vi møttes og det var bra. Hun var ikke så bra lytter men var mer intressert i å prate selv. Var vel mye bestemmene på hva som var bra og ikke bra å at ting var kosbart. Dette var det litt for mye fokus på etter min mening. Pasienten skal være i fokus og legen er der for pasienten og ikke omvent. Hun brukte lang tid på å fokusere på hva som var hennes mening og det likte jeg dårlig. Voksene pasienter vil bli behandlet deretter og ikke bli fortalt at det er dyrt og ta en blodprøv eller hva det måtte vær. Er det betrygende og beroligende for en pasient å få tatt en kontroll så skal det vær greit. Jeg håper dette er sån nybegynner feil fra Pettersen slik at hun får ett godt pasient/lege forhold med Klæbus befolkning og at jeg får ett godt forhold til henne som lege. Det tror jeg skal gå bra!