Klæbu legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu

Siste vurderinger av behandlere ved Klæbu legesenter AS

Den beste legen som finnes

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Fantastisk lege. Hun lytter, er forståelsesfull, veldig støttende i møter med nav, og er veldig flink med faget sitt. Hender seg selvfølgelig at hun er litt forsinket til timen, men humøret og det blide vesenet kompenserer for det syns jeg.
Hun har hjulpet meg kjempemasse.

Den beste legen jeg har hatt !

Lege: Johan Østerås Skrevet

Den beste og triveligste legen jeg noen gang har hatt !

beste legen jeg har vært hos

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Hun er grundig,hører på pasienten,effektiv..anbefales på det sterkeste:)

En god lege :-)

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Har hatt Hilde Bruheim som fastlege i flere år.Opplever å bli sett og hørt.Har alltid fått riktig diagnose og behandling.Hun har lav terskel for å henvise pasienter til røntgen,speisialister osv.Det er viktig sett med mine øyne.Hun er en trivelig og imøtekommende lege som jeg har full tillit til.

Tja... både gode og dårlige opplevelser

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

De beste opplevelsene jeg har hatt med Dr. Bruheim er når jeg har kommet med noe akutt som er klart og tydelig og avgrenset. Da har jeg fått utmerket behandling. Jeg tror hun kan legefaget sitt ganske greit.

De litt mer tvilsomme opplevelsene har jeg hatt når det gjelder kommunikasjon. Jeg har ikke alltid vært sikker på om hun egentlig har hørt hva jeg har sagt. Litt distré, kanskje? Og hun kan av og til si litt rare ting... slik at jeg ikke har helt tillit.

Av de legene jeg har hatt i mitt liv er hun i "mellomsjiktet". Men absolutt ikke av de dårligste!! Og jeg har aldri hatt opplevelsen av å bli motarbeidet eller at hun er arrogant.