Byåsen Legesenter A/S

flink og empatisk

Lege: Anders Askelund Skrevet

Fantastisk humor
Faglig sterk
Driver ikke samlebåndskonsultasjoner, tar seg tid til å lytte og forklare når det er behov for det.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nghi Thoi Phan Skrevet

Føler meg alltid godt mottatt av legen og de øvrige ansatte på legekontoret. Har stor tillit til de alle.

Løsningsorientert og trygg

Lege: Anders Askelund Skrevet

Hadde Anders som fastlege i studietiden etter å ha blitt tipset av en lokal kompis som har gått til ham hele livet. Anders var en trygg og artig fastlege, med oppdatert kunnskap og kloke råd. Håper han er yrkesaktiv en stund til.

Seriøs og flink lege

Lege: Hallvard Dvergsdal Skrevet

Av alle legene jeg har gått til opp igjennom årene, så er Dvergsdal den beste! Han lytter til deg og man får god hjelp og oppfølging med alt man sliter med, både psykisk og fysisk. Han henviser også videre hvis det er nødvendig. Han er fastlege til meg, mannen og barna. Og vi er superfornøyd og takknemlig for at han er legen vår. Ellers er også de andre legene og de andre ansatte på legekontoret flinke og hjelpsomme folk.

Ser ned på deg som pasient

Lege: Hallvard Dvergsdal Skrevet

Anbefales ikke. Nedlatende holdning til meg som pasient. Henviser til steder uten å gi deg informasjon om dette. Ikke interessert i å undersøke deg om du har en kronisk sykdom. Avfeier deg og henger seg opp i ting som ikke er relevant. Ikke imøtekommende Ikke interessert i å bli kjent med deg som pasient. Gikk ut fra første legetime å følte meg lite verdt. Bytter fastlege!