Midtbyen Legesenter AS

Nordre gate 6 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter AS

Flink, engasjert og interessert i meg som pasient

Lege: Ines Saracevic Elgsæter Skrevet

Ines Elgsæter er en lege som alltid er hyggelig og blid, og som alltid tar seg god tid til å sette seg inn i min plage. Hun gir meg den nødvendige oppfølging jeg trenger. Hun henviser meg til spesialister om mine plager går ut over hennes kompetanse. Jeg føler meg trygg og i gode hender hos henne.

Hyggelig men unyansert

Lege: Ines Saracevic Elgsæter Skrevet

Legen er hyggelig, men dette er dessverre den minst gode legeopplevelsen jeg har hatt. For en vedvarende plage foreslo hun et "kjerringråd" uten å henvise til ytterligere undersøkelser eller å stille oppfølgingsspørsmål. Kanskje fordi hun er relativt uerfaren?

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Han ser meg! Han lytter til hva jeg har å si, og han veileder meg på en fin måte. Han får meg til å kjenne meg godt ivaretatt og inngir trygghet.

Omsorgsfull lege

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Lege med høye krav til seg selv og den bahandling han gir. Fint å kunne bestille time via SMS eller mail. Desto vanskeligere å komme gjennom på telefon. En må ofte vente en del før en kommer inn. Mellom 20 og 45 min de gangene jeg ar vært der.

Jeg opplever Johnsen som svært omsorgsfull i sin kommunikasjon. Mange foretrekker det, men det gjør altså ikke jeg. Jeg finner det anstrengende og synes at det utydeliggjør intensjoner og hensikter for betraktningene og beslutningene han fatter. Jeg ser lett hvordan andre kan like å bli behandlet med varsomhet og omsorg, men jeg foretrekker altså mer tydelighet og å føle at jeg tas på alvor i det jeg beskriver og det opplever jeg ikke at er Johnsens sterkeste side. Jeg velger å ytre dette fordi det er viktig å få frem at vi har ulike preferanser i møte med våre fastleger. En god lege for en person (i dette tilfellet for mange andre personer) er ikke nødvendigvis en god lege for en annen.

Fantastisk fastlege!

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Jeg får alltid god hjelp og blir tatt på alvor med både små og store problemer. Han er flink til å lytte og til å spørre de riktige spørsmålene. Virker svært dyktig faglig, samtidig som han er sympatisk og hyggelig.