Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Magnat Fastlegesenter

Høflig, forståelsesfull og god fastlege.

Lege: Knut Winger Skrevet

Dr. Knut Winger, min fastlege tar pasienter på alvor med sin gode kunnskap. Han lytter til pasienter og er nøye i sitt arbeid. Noe jeg verdsetter høyt er at han er forståelsesfull og behagelig å ha ltime hos. Han er hyggelig å snakke med og forstår meg.

Styr unna

Lege: Kurt Normann Andreassen Skrevet

Er helt i sjokk over behandlingen fra denne legen. Han fakturerer i hytt og pine for den minste ting. Først betaler man for selve legebesøket og så må man betale for alt han gjør i timen.. henvisning, resept etc etc. og han hysjer så mye på deg underveis at når dine minutter inne hos han er ferdig så har du ikke fått klare svar og står egentlig helt forvirra tilbake. Sist ble jeg hysjet på 7 ganger underveis i timen og jeg pratet ikke mye. Men han må ha total stillhet når han skriver. Hysj, hysj, hysj på deg nå. Hva i alle dager er det her for lege??? Styr unna Magnat og spesielt han her. Blir så dyrt at du kan like godt dra på volvat og få god hjelp.

The best doctor I had in Norway

Lege: Cao-Tri Nguyen Skrevet

Dr Tri is very helpful, kind and he has a lot of knowledge. Never underestimates problem. Highly recommend!

Best doctor

Lege: Cao-Tri Nguyen Skrevet

It is the best doctor I have so far. He listen to you and take your concern/opinion in consideration.

Dyktig og empatisk lege

Lege: Cao-Tri Nguyen Skrevet

Dr. Nguyen er utrolig kunnskapsrik, dyktig og viser stor innsikt og forståelse for pasienten.

Jeg føler meg alltid trygg på hans faglige vurderinger, jeg blir tatt på alvor, han lytter og jeg setter stor pris på at han bryr seg om pasienten sin ved at han viser omsorg og forståelse.

Jeg anbefaler Dr. Nguyen på det aller aller varmeste!!!