Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Magnat Fastlegesenter

Annikken Moer er en helt fantastisk lege

Lege: Annikken Moer Skrevet

Ja man må vente lenge til tider og jeg har selv ventet to timer, men jeg syns absolutt det er verdt det. Kan skjønne at det er vanskelig og frustrerende for de med jobb, barn, parkometer som går ut osv. Selv er jeg student så for meg er det ikke noe problem, så lenge jeg vet at når jeg endelig kommer inn blir jeg møtt av en lege som virkelig vil hjelpe deg, som ser deg, lytter til deg og til og med leser deg uten at du har sagt noe. Hun virker genuint interessert i sine pasienters problemer. Etter alt for mange negative, uhyggelige leger som bagatelliserer problemene dine og nesten har på stoppeklokke for å ta tiden på deg er det fantastisk å vite at jeg nå har funnet Annikken Moer. Jeg anbefaler henne til absolutt alle jeg kjenner og har til og med venner som har byttet til henne og er veldig fornøyd. Hun gjør virkelig det lille ekstra for sine pasienter. Til deg som møtte Annikken med hansker og munnbind så er jeg ganske sikker på at hun hadde en god grunn.

God lege

Lege: Kurt Normann Andreassen Skrevet

Har ikke Kurt Andreassen per dags dato, men det er en lege jeg vurderer å gå tilbake til, da han som min tidligere lege tok seg tid til å lytte, gi gode råd, samt det ikke er lang ventetid for time. Det var av og til litt venting, men det pga han tar seg tid til oss som pasienter

Ikke fornøyd

Lege: Annikken Moer Skrevet

Jeg kom ti minutter for sent til timen hos henne, og fikk derfor ikke tid til å gjøre det jeg skulle. Grunnen til at jeg kom for sent, var at legekontoret ikke hadde oppdatert adressen sin på nett. Annikken gjennomførte hele konsultasjonen med plasthansker og munnbind på. Hun håndhilste på meg med plasthanskene og det var vanskelig å høre hva hun sa bak munnbindet. Jeg var ikke syk, jeg skulle bare til en vanlig legesjekk... Hun fremstod som skjør, lite hyggelig og lite seriøs. Jeg ønsket å ta en blodprøve for å finne min blodtype, da dette er relevant for mitt yrke. Dette synes ikke Annikken var relevant, og nektet og gjøre det. Da jeg var ferdig hos henne, hadde jeg ikke fått gjort noe av det jeg skulle. Jeg skiftet fastlege så fort jeg kom ut derfra, og er nå meget godt fornøyd med min nye!

Kjempe bra!!

Lege: Sirill Marie Birkheim Storvik Skrevet

Har kan hatt gode opplevelser med denne legen. Hun er lyttende og henviser videre hvis hun er usikker. Dette med stort hell for meg, da vi oppdaget brystkreft i veldig tidlig stadie.

Helt fantastisk

Lege: Sirill Marie Birkheim Storvik Skrevet

Hjelpsom! Tar virkelig vare på meg, og jeg føler hun ikke gir meg opp! Takk Sirill!