Ringve Legesenter

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Jeg har skiftet fastlege to ganger, og nå som jeg har gått til Marthe i over 3 år vet jeg at jeg ikke trenger å bytte igjen. Det aller viktigste er å ha en lege som forstår det den dagen det er noe virkelig alvorlig med deg, og det er jeg trygg på at Marthe gjør. Oppfatter henne som nøye og kunnskapsrik. Hun er trygg på sin egen kompetanse og søker støtte fra andre når hun trenger det. I tillegg er hun lyttende og hyggelig, samtidig som hun er effektiv. Har gått til henne med to svangerskap og jeg har fått akkurat den oppfølgingen som jeg har behov for så jeg har ikke gått til jordmor i tillegg. Hun har vært endel borte på grunn av egne svangerskap, men Ringve legekontor har et svært godt team og har skaffet veldig gode vikarer slik at jeg ikke har hatt noen problemer med det. Anbefales!

Utilgjengelig

Lege: Sverre Sande Skrevet

Opplever at det er svært vanskelig å få time, det virker som at Sande er mest opptatt av å ha så mange pasienter som mulig for å få så stor lønn som mulig.

Jeg skifter fastlege

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Burde lytte isteden for å snakke selv. Bruker mye av tiden til vidstrakte forklaringer som overhodet ikke er nødvendig. Burde lytte til pasienten som snakker, ikke ta diktat med blikket bare festet på PC. Blikket følger med klokken på veggen. Allikevel nesten alltid en halv time forsinket.Jeg følte meg veldig liten da jeg forlot legekontoret. Er faglig dyktig, men det er ikke alltid nok.

Fyller ikke opp til forventinger

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Heldigvis er det svært enkelt å bytte fastlege, da dette gjøres i dag. Så hvis Marthe leser dette, lite tips: øv deg på kommunikasjon, og ikke dra konklusjoner uten at pasienten kan kjenne seg igjen i det du sier. I tillegg skal du som lege forholde deg objektiv så langt det er mulig og ikke bruk deg selv som er eksempel og tro at du kan generalisere alle pasientene. Selv om du ikke deler min oppfatning så prøv å ikke vær så tydelig i kroppsspåket ditt.

super!

Lege: Even Mork Skrevet

Kjempefin lege som virkelig tar deg på alvor, og som er veldig hjelpsom, som skrevet under her finner han gjerne en plan B om noe ikke skulle virke. Anbefales!