Ringve Legesenter

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter

Bra,men bare vist hun får det som hun vill

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Jeg er ikke en persjon som går mye til legen,så man føler seg litt ekstra sårbar når jeg først må.ble en diskusjon min helse og da ble plutselig alt snudd på hode føltes nesten at hun gjorde ting/skrev ting for å gjøre det værre for meg,ble mye styr med nav og arbeidsgiver.jeg har bytta lege,skal ikke være sånn at man blir dorligere av å gå til legen.

Omtenksom

Lege: Sverre Sande Skrevet

Har vært hos Sande bare en gang, men fikk et veldig godt inntrykk av han. Jeg var der for en liten filleting, men han tok seg god tid til å prate med meg og virket oppriktig interessert i å hjelpe meg. Han skapte en veldig trygg atmosfære, og det er viktig for meg som pasient.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Sverre Sande Skrevet

Tillitsvekkende, grundig, Lett tilgjengelig. Faglig dyktig. Ingenting negativt.

Veldig fornøyd

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Hun er faglig dyktig, tar seg tid til pasienten og gjør virkelig det hun kan for å hjelpe. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd:-)

Empati og respekt?Bra ved "normal" legekontakt, men ikke bruk henne hvis du er psykisk syk!

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Jeg har en psykiatrisk diagnose, og trenger jevnlig oppfølging og en trygg legekontakt jeg kan stole på og henvende meg til i perioder når jeg trenger litt ekstra hjelp. (Jeg er ellers et oppegående ressurssterkt menneske og lever stort sett normalt.) Jeg fikk et godt førsteinntrykk av denne legen, og når jeg kom dit for en rutineundersøkelse, med fysiske småskader e.l. Hun er imøtekommende og virker engasjert og positiv. og jeg tror kanskje alt ville ha gått helt supert med henne som lege om jeg bare trengt hjelp fysiske skader. Når jeg derimot ble mer alvorig syk og virkelig trengte akkutt hjelp, fikk hun meg til å føle meg som et "plagsomt" tilfelle, jeg opplevde henne som belærende, bagatelliserende og nedlatende ovenfor meg og min sykdom. Å komme til legen ble som å møte en vegg- som stoppet meg fra kontakt med den hjelpen jeg trengte, altså det helt motsatte av det som er vitsen m å gå til legen. Det har ødelagt litt av tilliten min til systemet, -jeg vet ikke lenger om jeg kan stole at jeg kommer til å få den hjelpen jeg trenger. Jeg har byttet fastlege som følge av dette, og har nå fått god hjelp fra flere andre instanser i ettertid.