Ringve Legesenter

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Marthe Sofia Butt er absolutt den beste fastlegen jeg har hatt med hensyn til mellommennesklig kompetanse. Hun "ser" meg som pasient og tar seg tid til å høre på meg som pasient. Jeg syns selv at jeg har fått veldig god medisinsk behandling. Jeg har ingen kompetanse til å vurdere dette rent faglig, men baserer det på at jeg har blitt frisk av behandlingen jeg har mottatt, eller jeg har blitt henvist videre i de tilfeller der fastlegen ikke kan tilby videre behandling.

Varierer hvor god hjelp hun kan gi

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Faglig virker hun oppdatert, men jeg har erfart henne som en kategorisk fastlege. Kunne virke som hun tok seg nær av at en annen leges vurdering ble bragt opp som tema. På meg virker det litt sånn som netthandel: Alt er trivelig frem til man får brynt seg på en uenighet. Og ja, en annen og mer erfaren lege viste en helt annen innstilling, men de unge kvinnelige er ofte i motsatt ende av skalaen. Hennes vikar var dog mer medgjørlig.

den beste jeg har hatt

Lege: Sverre Sande Skrevet

alltid enkelt å få time. Veldig enkelt å komme i kontakt med. Sentret han jobber på er en av dem mest moderne jeg har sett. Så hvis han er borte så er det alltid noen som kan hjelpe deg.

En lege jeg vil anbefale

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

En lege jeg vil anbefale videre. Viser faglig kompetanse og en vennlighet ovenfor pasientene. Her blir du tatt på alvor. Ved vanlig legetime kan ventetiden være litt lang.

Flott

Lege: Even Mork Skrevet

Har ingenting negativ å si. Flott motatt som ny pasient. Tatt på alvor. Og så hyggelig som lege kan være. Fikk hjelp med det jeg kom for, og fikk også plan B om behandlingen ikke førte til bedring.