Ringve Legesenter

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter

Kunnskapsrik og tillitsskapende

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Føler meg godt ivaretatt når jeg har oppsøkt henne. Hun lytter og spør for å danne seg et bilde. Marthe henviser raskt til spesialister når hun vurderer det som riktig, eller jeg ber om det. For meg er hun rett og slett en super fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Har hatt Dag som fastlege i noen år nå, og er veldig fornøyd.
Hans tilstedeværelse og aktive lytting gjør at du føler deg trygg til å selv ta opp både de vanskeligste og flaueste tema.
Gjør absolutt det lille ekstra, og jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor. Ringve Legesenter er ikke lengre mitt nærmeste legekontor, men jeg har absolutt ikke lyst til å bytte vekk fra Dag.

Veldig grundig, kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Even Mork Skrevet

Har hatt han som fastlege over mange år og jeg er veldig fornøyd. Even tar deg på alvor og er tålmodig, selv om dine problemer ikke alltid er like kritiske. Han er grundig og gir deg innblikk i sine vurderinger - dette skaper tillit til beslutningen. Alltid trivelig og seriøs, anbefales på det sterkeste!

Beste fastlegen i Trondheim

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Beste legen jeg har vært bort i. Faglig dyktig, tar seg tid til å lytte til deg som pasient og tar seg tid til å forklare å beskrive symptomer og det som skjer på en forståelig måte.

Eneste ulempe er tilgjengeligheten. Men det er ikke legens feil i utgangspunktet. Er nok over "hele linja" at det er lange ventelister for å få time som omhandler mindre alvorlige symptomer.

Svært dårlig

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Hun setter ikke av tid til å forklare. Forventer du det så må det bestilles en egen time til behandling etterpå. Svært dårlig serviceinnstilt!