Frøya Legekontor

Sørveien 17b, Kysthaven 7260 Sistranda

Siste vurderinger av behandlere ved Frøya Legekontor

Til å stole på

Lege: Marcin Lapinski Skrevet

Man føler seg trygg på at han vil ditt beste. Har tatt rette valg for meg, og fått meg til å tenke rundt problemet selv. Av og til sier han at han ikke vet, men skal prøve å finne ut av det. En ting man alltid kan stole på er når noen sier de ikke vet. Han som alle andre leger kan få bedre tid.

folkelig og ser mennesket og ikke bare reseptblokka.

Lege: Hjalmar Storeide Steinsvåg Skrevet

En god lege som lytter og kommer med bra løsninger til de evt problemene enn måtte være der for. Han ser pasienten for den de er og henger seg ikke opp i fortid. Noe I mitt tilfelle er et kjempepluss, siden ting ar vært som de har vært.

Kjempe flink lege!

Lege: Astrid Schjelvaag Skrevet

Beste legen jeg har fått hatt som fastlege! Lyttende, flink til å informere å tar meg på alvor. Anbefales sterkt.

Skuffet

Lege: Leticia Lucas Bernal Skrevet

Måtte inn på hastetime, første hun sa var at hun hadde det travelt. Tok noen kjappe tester, og dermed sa at jeg muligens måtte videre inn til sykehus. Hun sa deretter «har du tenkt på at dette kan være blodpropp?!» Som om dette var noe jeg skulle ha vist og tenkt på, måten det ble sagt på var skremmende. Ble sendt inn til sykehuset, og ble like fort sendt hjem igjen. Skuffet da jeg hadde hørt mye bra om henne som lege, jeg sitter ikke igjen med den følelsen..

Null forståelse og rett og slett sur dame.

Lege: Uliana Wassæther Skrevet

Var med som ledsager til en eldre pasient med kognitiv svikt, at jeg skulle bli med inn ble ikke godt motatt.
Pasienten fikk også «kjeft» å legen løp ut av rommet uten at vi fikk noe informasjon om hva som skulle skje videre. Etter hvert begynte hun kunn å prate med meg mens pasienten ble behandlet av sykepleier mens pasienten fikk ikke vite noe, og da pasienten stilte spm fikk hun spydige kommentarer om at det hadde hun nettopp fortalt ledsageren/meg om.
Dårlig opplevelse.. anbefales ikke.