Frøya Legekontor

Sørveien 17b, Kysthaven 7260 Sistranda

Siste vurderinger av behandlere ved Frøya Legekontor

Kjempegod lege

Lege: Leticia Lucas Bernal Skrevet

Leticia er min tidligere fastlege. Har kun gode ord å si om henne. Tatt mine problemer på alvor og prøver det hun kan for å hjelpe, blant annet med å henvise videre. Hun har tydelig store kunnskaper om faget sitt. Føler hun tok seg god til å lytte og har hatt god kommunikasjon med meg. Anbefales.

Positiv opplevelse

Lege: Uliana Wassæther Skrevet

Etter å ha lest her inne var jeg skeptisk når jeg fikk en akutt-time til henne for en GU. Heldigvis ble det en veldig god opplevelse. Hun tok seg god tid og var forsiktig under undersøkelsen. Lydhør for mine symptomer og tanker rundt problemet. Generelt hyggelig og imøtekommende😊

Svært nøye med undersøkelse

Lege: Uliana Wassæther Skrevet

En meget høflig lege og lett å komme inn på. Har kun hatt en konsultasjon med henne, men fikk et meget godt inntrykk av hennes opptreden. Jeg vil på det sterkeste anbefale henne som fast lege. Hun er bestemt og hører på pasienten.

Enig i vurdering under, fremstår arrogant

Lege: Uliana Wassæther Skrevet

Min fastlege er i permisjon og fikk da denne dama. Følte meg til bry de to timene jeg har vært der. Fikk også frekke kommentarer da jeg glemte å ta en blodprøve. Sa rett ut «jeg ser ikke problemet!» da jeg fortalte hvordan jeg hadde det.. (Sliter litt med psyken - angst)

Synes det er viktig at leger innehar anerkjennelse og SER pasienten sin.

hyggelig, oppmerksom og dyktig

Lege: Leticia Lucas Bernal Skrevet

hun kommuniserer med pasienter veldig hyggelig og oppmerksomt, virker trygt og trivelig, flink til å stille diagnoser, flink til å forklare sykdomsforløp, symptomer, prognoser, og hun er flink til å redusere angst. Stor respekt!