Frøya Legekontor

Sørveien 17b, Kysthaven 7260 Sistranda

Siste vurderinger av behandlere ved Frøya Legekontor

hyggelig, oppmerksom og dyktig

Lege: Leticia Lucas Bernal Skrevet

hun kommuniserer med pasienter veldig hyggelig og oppmerksomt, virker trygt og trivelig, flink til å stille diagnoser, flink til å forklare sykdomsforløp, symptomer, prognoser, og hun er flink til å redusere angst. Stor respekt!

arrogantisk, ikke oppmerksom, ikke interessert i å lytte på pasienten sine plager

Lege: Uliana Wassæther Skrevet

uprofesjonell kundebehandling, først kom med anklagende spørsmål, virket travelt, selv om at det var ikke min feil at hun selv brukte mye tid for å ta en celleprøve. Hun ville ikke lytte på meg, sa at hun har det for travelt og at jeg må komme hente henvisning til en spesialist senere (etter ei uke), og ellers at hun ikke har tid til å skrive en henvisning for å levere blodprøver og jeg må bestille en annen time for å få det til). Jeg føler at jeg ikke fikk riktig behandling, jeg har fått merkelige symptomer etter celleprøveuttak (blødning og smerter i magen føler jeg fortsatt, andre dag på rad, annerledes symptomer enn når jeg har mens). Jeg ønsker å bytte min nåværende fastlege til en annen lege så fort som mulig.

Helt super lege!

Lege: Astrid Schjelvaag Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt. Kan stole på henne, tar seg god tid til å lytte. Veldig lett å prate med! Helt super. Medmenneskelig ☺️

Savner henne nå som hun er i permisjon.. Er ikke det samme å åpne seg for de andre legene når man ikke føler seg sett, hørt eller forstått.
Gleder meg til hun er tilbake!!

Vennlig,kunskapsrik Og førstående

Lege: Marcin Lapinski Skrevet

Marcin er den beste fastlege eg har godt til, på tross av flere hundre pasienter så føles det som han har en personlig kjennskap til meg og det eg trenger hjelp med. Han er ikke redd før og henvise til spesialist om han selv er usikker.

Tilstedeværende og imøtekommende!

Lege: Bodil Hagen Sægrov Skrevet

Jeg har tidligere lagt inn en anmeldelse,men siden jeg ikke vet hvordan man kan fjerne den,skriver jeg en ny!
Min lege har blitt alt hva man kan forlange av en lege!Hun er blid,positiv,gir gode råd,er lyttende og undersøkende!
Med glimt i øyet og humor på lur føler man seg svært godt ivaretatt!
Min siste anmeldelse var nok litt preget av min situasjon på den tiden,og kan hende det var meg som pasient man skulle satt det kritiske søkelyset på..!Dette beklager jeg på det sterkeste!