Tillertorget Legesenter

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller

Siste vurderinger av Tillertorget Legesenter

Fantastisk

Lege: Børge Lønnebakke Norberg Skrevet

Vet ikke hvor jeg begynne.

Finnes ikke en bedre lege.
Har reddet livet mitt.
Han lytter og bryr seg.
Flink med barna mine.

Fantastisk lege. Meget kunnskapsrik.

Lege: Lasse Holanger Skrevet

Fantastisk leg som ser hele mennesket, lytter, tenker nytt og får deg til å føle deg både sett og hørt. Man vet ikke hva en god lege er før man har møtt denne. Lasse tar seg tid og er tålmodig. Skulle ønsket jeg byttet til denne legen for flere år siden. Anbefales på det varmeste! Må legge til at det generelt er god service på Tillertorget Legekontor. Alltid hyggelig og gjør ikke ting vanskeligere enn det må være :)

Trygg og god lege

Lege: Børge Lønnebakke Norberg Skrevet

Føler man tas på alvor og han er god å snakke med. Han er den nestr legen jeg har hatt. Følet legen kjenner meg godt.

Møter deg på dine bekymringer

Lege: Vegard Berge Skrevet

Aldri vært noe problem å få hjelp hos Vegard. Han lytter og hjelper deg med akkurat det du plages med. Ikke kritisk til nødvendighet og stoler/lytter til deg som pasient og møter deg på det.

Tipptopp!

Lege: Lasse Holanger Skrevet

Jeg misliker veldig sterkt å oppsøke lege, men Lasse får meg alltid til å slappe av og føle meg trygg. Har aldri opplevd at han har virket uinteressert, i dårlig humør eller at han har hastverk. Jeg føler meg sett, og får alltid god og grundig hjelp. Setter veldig pris på å ha en så flink lege og medmenneske! Må også nevne de hyggelige og dyktige kollegene hans i resepsjon/lab.