Tillertorget Legesenter

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller

Siste vurderinger av Tillertorget Legesenter

Tipptopp!

Lege: Lasse Holanger Skrevet

Jeg misliker veldig sterkt å oppsøke lege, men Lasse får meg alltid til å slappe av og føle meg trygg. Har aldri opplevd at han har virket uinteressert, i dårlig humør eller at han har hastverk. Jeg føler meg sett, og får alltid god og grundig hjelp. Setter veldig pris på å ha en så flink lege og medmenneske! Må også nevne de hyggelige og dyktige kollegene hans i resepsjon/lab.

God fagkunnskap, direkte og handlingsrettet.

Lege: Thor Leonard Lim Digre Skrevet

En fastlege jeg stoler på, har fokus på meg, hva jeg trenger. Grundig og effektiv, løsningsorientert, kommer med konstruktive forslag og tilbakemeldinger, er
handlingsrettet, setter raskt igang tiltak.

Intelligent lege som leverer på alle nivåer

Lege: Lasse Holanger Skrevet

Lasse er den beste legen jeg kan tenke meg. Jeg er 60 år og han er den beste legen jeg har hatt. Legesenteret er også effektivt og fungerer utmerket.

Suveren lege!

Lege: Tonje Kristin Leinum Ringstad Skrevet

Den beste legen jeg har hatt, uten tvil. Hun er blid, forståelsesfull og veldig flink til å forklare å se helhetlig på ting.

Anbefales!

Lege: Lasse Holanger Skrevet

En lege som bryr seg og tar pasienten sin på alvor. Har en tilstedeværelse som gjør at man føler seg trygg, i tillegg til god humor som får fram smilet uansett hvor tungt livet måtte være. På grunn av flytting blir jeg dessverre nødt til å bytte fastlege, men dette er virkelig en lege jeg vil anbefale videre.