Tillertorget Legesenter

Telefonnummer72 90 07 0172 90 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller

Siste vurderinger av Tillertorget Legesenter

Anbefales!

Lege: Lasse Holanger Skrevet

En lege som bryr seg og tar pasienten sin på alvor. Har en tilstedeværelse som gjør at man føler seg trygg, i tillegg til god humor som får fram smilet uansett hvor tungt livet måtte være. På grunn av flytting blir jeg dessverre nødt til å bytte fastlege, men dette er virkelig en lege jeg vil anbefale videre.

Ener.

Lege: Børge Lønnebakke Norberg Skrevet

Helt enkelt den beste å ha som fastlege. Tar deg på alvor, lytter,og forklarer til minste detalj. Noe som er veldig betryggende. Kjempefornøyd😊

Trygg, hjelpsom og snill

Lege: Vegard Berge Skrevet

Han bryr seg mye om en pasient. Han har kunnskap og er veldig snill person. Jeg føler meg veldig trygg og godt behandlet.

Beste fastlegen jeg har møtt.

Lege: Vegard Berge Skrevet

Dr Berge er nok Trondheims beste fastlege. Nøyaktig , ser på deg når jeg prater, årvåken på « små ting» og « streng» på b preperater. I det store og hele en lege som både ser deg og bryr seg. En av de få som faktisk er empatisk!

Verdens beste fastlege!

Lege: Børge Lønnebakke Norberg Skrevet

Børge lytter, viser omsorg og gjør bestandig det lille ekstra. En tillitsfull fastlege som heldigvis har 20 år igjen før pensjonsalder. Veldig fornøyd.