Tillertorget Legesenter AS

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved Tillertorget Legesenter AS

Trygg og effektiv

Lege: Vegard Berge Skrevet

Rolig, trygg og effektiv i sine vurderinger. Følger opp. Enkel å ha med og gjøre.
Holder tiden sin, forståelsesfull.

Proffesjonell, dyktig og effektiv

Lege: Thor Leonard Lim Digre Skrevet

Føler meg trygg med Thor som min fastlege. Han tar på en måte ansvar for min helse. Men jeg har en formening om at han passer best som lege for de mindre krevende pasientene.

Engasjert og grundig

Lege: Daniel Vatn Skrevet

Faglig dyktig fastlege som ser hele pasienten, lytter og forstår, og gjør undersøkelser og legger plan i samråd med deg. Tydelig at han er engasjert i jobben sin, og ønsker å hjelpe deg på best mulig måte. Skaper tillit og trygghet, og er en god lege å forholde seg til.

En fastlege som er trygg og kunnskapsrik

Lege: Daniel Vatn Skrevet

Trygg, kunnskapsrik fastlege som ser hele pasienten, og han tar seg god tid til hver enkelt pasient.

Oppleves arrogant og du føler deg til bry

Lege: Thor Leonard Lim Digre Skrevet

Digre er en lege som såvidt ser på deg når du kommer inn. Vil høre kjapt hva som er galt, du får evt en kort og hurtig undersøkelse,en resept i hånda og han vil du skal gå derfra. Han spør ikke om du trenger sykmelding når det sier seg selv at du trenger det..f.eks når du såvidt kan belaste foten grunnet betennelse i kneet og har en tung og aktiv jobb. Du må selv etterspørre dette og får beskjed om å bruke egenmelding evt han gir deg sykmelding på noen dager der du må rekontakte for forlenget sykmelding og han belaster deg for timen. Skal sies at jeg sjelden har vært sykmeldt da jeg har unngått å gå til legen pga dette. Skulle nok egentlig vært sykmeldt flere ganger for forskjellige ting som jeg nå får svi for i ettertid. Det er ingen rom for å få tid til å snakke om det som kan være bakenforliggende problem til sykdom. Han virker generelt lite interessert i personen foran seg.