Edda Legesenter DA

Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Edda Legesenter DA

Empatisk og hjelpsom

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

Legen tar alle små og store utfordringer på alvor. Får et inntrykk av at legen virkelig bryr seg om deg. Er åpen og stiller gode spørsmål slik at man føler seg trygg og kan si alt man skulle ha på hjertet. Hun er åpen for at man kan stille mange spørsmål, ingen spørsmål blir sett på som dumme.

Svært imøtekommende og lytter virkelig til sine pasienter

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Jeg har hatt Nick i mange år som fastlege og han har satt høyder for hvordan en lege burde opptre i sitt yrke. Svært kompetent, høflig og tar seg tid til å lytte til sine pasienter. Fortsett med det gode arbeidet ditt Nick!

Trygg og flink lege

Lege: Marit Rye Skrevet

Blir alltid tatt på alvor når jeg kommer til Marit. Hyggelig, kunnskapsrik, lyttende, tilgjengelig og med en god og varm humor.

Tillitsfull

Lege: Jørgen Alexander Urnes Skrevet

Har hatt han som fastlege i ca 15 år. Dyktig og tar seg tid til å prate om mine somatiske og psykiske problemer. Ringer meg og avtaler time om jeg ikke har vært der på en god stund. Han har berget meg.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Jeg har hatt Faradonbeh som lege i over et og et halvt år. Han møter meg alltid med et smil, er vennlig og imøtekommende. Jeg har en kronisk sykdom som er typisk "kvinnesykdom", og føler meg godt ivaretatt av han. Jeg føler han forstår hvor kompleks en kronisk sykdom er og ser på helheten av kroppen. Jeg er takknemlig for å ha han som lege, føler jeg forstått, får gode råd og et lite dytt når jeg trenger det. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege.