Edda Legesenter DA

Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Edda Legesenter DA

Dyktig lege, men vikaren anbefales ikke!

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

Jeg var strålende fornøyd med Ingvild som fastlege. Hun var dyktig, og viste alltid medfølelse. Ingvild er en fantastisk fastlege!
Vikaren derimot er virkelig ikke en bra fastlege. Hun mangler empati og virker sjeldent til å være i godt humør. Hun har og dårlig evne til å lytte. Hun er alltid meget forsinket og det er alltid travelt på timene hennes. Hun strekker seg lite for pasienten.
Det er med tungt hjerte at jeg nå bytter lege, da denne vikaren ikke står til forventningene mine og fikk meg til å grue meg til å bestille legetimer.

Vikaren hennes anbefales ikke

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

Har ikke fått møtt Ingvild, men vikaren er dessverre en svært lite imøtekommende lege som oppførte seg nedlatende og gjorde at man ikke turte å ta opp det man ønsket.
Ville gitt vikaren en stjerne men dette går jo på Ingvild sin vurdering og dermed gir jeg flere siden jeg ikke vet hvordan hun er.

Oppmerksom og klok

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Har hatt Nick som fastlege siden 2013. Jeg har i hele perioden hatt god helse, og har ikke vært innom Nick så mange ganger, men de timene jeg har hatt har vært en positiv opplevelse.

Nick er en kunnskapsrik og dyktig lege. Han slår gjerne av en lengre prat om problemer man har, og kommer med gode konsultasjoner om behandling og forebygging av helseskader.

Han er direkte og ærlig, samtidig som han har et nøkternt og rolig lynne. Det er mulig noen tolker dette som at han er arrogant/irritert eller ikke engasjerer seg, men det er ikke den opplevelsen jeg har.

Alt i alt er Nick en flott lege som strekker seg lengre enn å kun stille diagnoser og utskrive resepter. Når man lærer seg Nick å kjenne så oppleves han som trygg, dyktig, og en hyggelig lege med god humor. Anbefales!

God oppfølging

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Nick lærte meg mye som har vært verdifullt i mitt arbeid med min psykiske helse. Han tok meg på alvor fra første møte og gav meg tett oppfølging. Kunnskapsrik, lyttende og tilstede.

Ok

Lege: Jørgen Alexander Urnes Skrevet

Grei lege som er tilgjengelig og hører på det man har å si. Virker også sympatisk.

Fikk gjennomført et inngrep av Jørgen gikk relativt dårlig, dårlig bedøvelse som førte til smertefull behandling. Problemet ble heller ikke fikset så inngrepet må gjøres på nytt.

Fra egen erfaring er han hyggelig og god i samtaler, enkelte inngrep bør nok derimot overlates til andre.