Edda Legesenter DA

Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Edda Legesenter DA

Fantastisk flink lege

Lege: Marit Rye Skrevet

Marit er sinnsykt effektiv, kunnskapsrik og ønsker det beste for pasienten. Hvis hun er usikker på noe, er hun snar til å konferere med spesialister på telefon. Hun finner alltid en løsning, og er flink til å følge opp prøver, telefoner osv. Hvis henvisning til spesialist tar for lang tid, så pusher hun alltid på. Hun skaper tillit med en gang du kommer inn i rommet, og er ikke ovenfra-og-ned. Jeg føler at jeg kjenner henne, og at hun ikke bare er en lege som skriver ut resepter etter mitt ønske. Hun har også meeeget god humor, og alltid et smil på lur!

Ryddig og tillitsverdig

Lege: Wenche Haugen Skrevet

Wenche har vært min lege gjennom tre år med flere akutte sykdommer. Hun tar seg tid til pasienten, tar symptomer og bekymringer på alvor og bryr seg om at du har det bra. Hun er flink til å forklare det medisinske og er veldig grundig i arbeidet sitt. I tillegg er hun en veldig hyggelig person som det er lett å prate med. Pga flytting må jeg dessverre bytte lege, ellers ville jeg ha blitt hos Wenche i mange flere år.

Dyktig!

Lege: Wenche Haugen Skrevet

Det kan ta litt tid å få time, men når jeg først har komt meg på kontoret til Wenche føler jeg alltid at hun tar meg på alvor og har god tid til å høre på det jeg har å si.

For å illustrere hvor glad jeg er for at jeg har Wenche som fastlege kommer jeg med et eksempel. Wenche henviste meg til spesialist, og fikk der lovnader om en resept som jeg aldri mottok. Holdt på å miste motet etter mange telefonrunder i systemet, men reiste tilbake til Wenche som gjentatte ganger hadde dialog med spesialisten, og fikk henne til å skrive ut resepten jeg hadde blitt lovet.
Skal ha Wenche som fastlege så lenge jeg bor i Trondheim!

Relativ grei lege

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Denne legen vil faktisk prioritere deg, til og med komme hjem til deg dersom det er behov for deg.

Kritikkverdig å nevne:
-Legene kan unngå å komme med personlig og subjektive synspunkter, og heller være objektiv.

Heia nick!

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Nick er en hyggelig kar som hjelper meg når jeg trenger det. Jeg får alltid hjelp og han klarer som alltid å finne ut hva som feiler meg. Han lytter alltid på meg og avbryter meg ikke. Bestemoren min, som også har han som fastlege, er også fornøyd med han!
Stå på Nick!