Edda Legesenter DA

Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Edda Legesenter DA

Godt humør

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Alltid blid og hyggelig. Tar deg på alvor og henviser videre om nødvendig. Gjør grundig undesøkelse og sier hva han mener, ærlig og rett på sak. Dette er en lege som finner ut hva som feiler deg, ikke bare en som skriver ut resepter i hytt og gevær

Converse-babe-doctor

Lege: Marit Rye Skrevet

Jeg er helt enig i beskrivelsen under. Hun kan virke overlegen og travel, men du får hjelpen du trenger. Derimot så er det slik at den dagen du virkelig trenger henne, så er hun alt annet enn overlegen, du får garantert god hjelp og all den tiden du trenger. Da vil du se at hun både er en kjempesnill dame, har humor og er dyktig. Ellers får du raskt time, Edda legesenter er lett tilgjengelig både på nett og telefon.

Behagelig person

Lege: Jørgen Alexander Urnes Skrevet

Jeg har ikke "besøkt" han så ofte, men når jeg har vært der har han vært fokusert, interessert og jeg føler jeg har blitt tatt på alvor og fått en bra vurdering. Og selv om han er litt forsinket føler jeg ikke at han prøver å haste seg videre til neste pasient.

Den eneste legen som har tatt meg på alvor

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Nick er hyggelig og ærlig, og tar seg god tid til pasientene sine. Dette medfører ofte at man må vente litt, men det er det sannelig verdt! Han er flink til å lytte. Kjempeflink lege som brenner for det han gjør!

En veldig grundig og dyktig lege

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Jeg har bare gode ord å si om Nick. Han er grundig, tålmodig og ikke minst dyktig i jobben sin. Min første time fikk jeg en grundig undersøkelse, og jeg har fått god oppfølging siden. Veldig behagelig å gå til, og flink til å lytte.