Edda Legesenter DA

Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Edda Legesenter DA

Flink, men hører ikke på ønsker

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Nick Faradonbeh har funnet ut hva som har plaga meg i 5 år (noe 5 andre leger ikke har funnet ut), men han ga ikke noen annen løsning på problemet enn at jeg burde la tiden hjelpe. Tilstanden jeg har er noe som ikke pleier å vare lenger enn 0,5-1 år, men det var ikke noe farlig at det har vart i 5 år. I etterkant har jeg gått til en gynekolog for vanlig undersøkelse (på Aleris), og nevnte problemet mitt i en bisetning, og hun ga meg en resept som har redusert plagene betydelig. Dette var ikke noe Nick hadde fortalt meg at kunne fungere, noe jeg skulle ønske han hadde.

Ved spørsmål om jeg kunne bli henvist til blant annet fysio og gynekolog ble jeg blankt avvist, siden han kan utføre akupunktur og han kan også foreta gynekologiske undersøkelser. Jeg er ikke komfortabel med noe av dette og spurte igjen om henvisning, noe som han igjen avviste. Det neste han sa var bare: "Ring og bestill ny time, så skal jeg ordne for deg."

Meget fornøyd

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Jeg har hatt Nick som fastlege i ca 8 år og er svært fornøyd med han. Han tar seg tid til å lytte etter hva som er galt, og det virker som at han vet hva som feiler deg før du er ferdig med å oppgi symptomene.
Det virker som at han har lest seg litt opp på historikken min rett før en time, slik at han kan spørre om hvordan det har gått siden sist. Veldig sympatisk, hyggelig og dyktig, akkurat slik en fastlege skal være!

Jeg kjenner meg forøvrig ikke igjen i de negative anbefalingene han har fått. Muligens de som er misfornøyd er det fordi fikk det svaret de trengte, ikke det svare de ønsket...

Tålmodig og lyttende

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Jeg og min familie har bare gode erfaringer med Nick! Han lytter veldig til det pasienten har å si, og tar alle plager seriøst. Han har mye kunnskap innenfor medisin, og tar seg gjerne tid til å komme med utfyllende svar og forklaringer dersom det er behov for dette. Han tar seg tid til å bli kjent med pasienten og man føler seg absolutt ikke til bry.

Beste legen jeg jeg har hatt !

Lege: Marit Rye Skrevet

Marit er en lege som jeg føler lytter og virkelig hører på hva jeg sier.
Hun er også flink til å vurdere min tilstand.
Sender meg raskt videre til undersøkelser der det trengs.
Jeg har flytter men ønsker å beholde Marit så lenge som det går an.

Arrogant, utålmodig og uten lytteevne

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Brå, gir alltid inntrykk av å ikke ha tid, viser avsmak for pasienten (et barn).
Barnet, som er hans pasient, er redd ham!
Mor kommer aldri til å oppsøke ham igjen, etter å regelrett ha blitt rakket ned på for å be om henvisning til utredning for barnet.
Tror tydeligvis ikke at ADHD finnes, i hvert fall ikke i kombinasjon med gode kognitive evner.