Edda Legesenter DA

Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Edda Legesenter DA

Arrogant, utålmodig og uten lytteevne

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Brå, gir alltid inntrykk av å ikke ha tid, viser avsmak for pasienten (et barn).
Barnet, som er hans pasient, er redd ham!
Mor kommer aldri til å oppsøke ham igjen, etter å regelrett ha blitt rakket ned på for å be om henvisning til utredning for barnet.
Tror tydeligvis ikke at ADHD finnes, i hvert fall ikke i kombinasjon med gode kognitive evner.

En snill og god fastlege

Lege: Wenche Haugen Skrevet

Mye varme og empati her. Snill og god! Jeg vet for lite til å kunne si så mye om de medisinske, faglige vurderingene hun gjør men jeg har da tillit til henne på den måten også.

Empatisk, vennlig og profesjonell lege

Lege: Wenche Haugen Skrevet

Wenche Haugen er dansk, men snakker bra norsk. Hun lytter til det jeg sier og viser empati samtidig som hun har en profesjonell avstand. Hun er dyktig til å vurdere mange ulike plager og tilstander. Hun gjør gynekologisk undersøkelse uten at jeg blir ukomfortabel.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Wenche Haugen Skrevet

Meget forståelsesfull, behjelpelig, kunnskapsrik og tar seg god tid til hver pasient.

super lege

Lege: Marit Rye Skrevet

Vært min fastlege i mange år, og jeg er superfornøyd. Blir tatt seriøst og får den hjelpen jeg trenger eller blir henvist videre. Rask, løsningsorientert, glimt i øyet, humor, tillitsskapende oppførsel m.m. Kan ikke få rost denne legen nok!