MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved MediSyd A/S

veldig dårlig

Lege: Vibeke Engan Berntzen Skrevet

hadde første legetime med hun og jeg blir ikke tatt på alvor, virket veldig surrete, hun stiller ofte samme spørsmål om igjen og virket som hun ville ha meg fort ut igjen.

Arrogant og nedlatende

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Skjelbred var vikar for min fastlege. Har aldri følt meg så lite hørt og sett av en lege som hos han. Det virket som om han hadde bestemt seg på forhånd for hva som var problemet, og virket uinteressert i å lytte på meg. Ble nærmest latterliggjort da jeg prøvde å lufte mulige løsninger og spørre meg til råds. En forferdelig opplevelse, som jeg gikk gråtende og like uviten og ubehandlet ut fra.

God lytter, strålende med barn og pedagogisk

Lege: Sigurd Baldersheim Skrevet

Sigurd opplevdes som en stødig trygghet med vårt 6 måneder gamle barn. Han undersøkte grundig og ga gode forklaringer og tok seg tid til å svare på spørsmål fra oss. Veldig flink til å håndtere barn og vi dro fra besøket og følte oss mer trygge på tilstanden og videre oppfølgning fra vår side som foreldre. Ble tatt imot og undersøkt akkurat slik man håper på når man drar til legen og er bekymret for barnet sitt.

Tidenes beste lege!

Lege: Per Schrøder Skrevet

Har hatt Schrøder som min doktor siden jeg ble født for 28 år siden, og begynner å se mørkt på ny fastlege når han en dag (om ikke alt for lenge) går av med pensjon.. Dr. Schrøder er rolig, forståelsesfull, faglig dyktig og tar meg på alvår. Han følger opp i etterkant av samtaler, har tilogmed ringt meg på en lørdag for å høre hvordan det gikk med halsbetennelsen min, og skrev ut resept på nye antibeotika da han bare var "innom" kontoret på fridagen sin og kom over meldinga mi på helsenorge. Til tross for at han er en populær lege med sprengt kapasitet, får jeg alltid følelsen av at han "kjenner" meg og helsa mi når jeg kommer på time, at jeg ikke bare er én i mengden. All kudos til Per Schrøder for jobben han gjør!

Provosert og oppgitt etter besøk

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Kom inn med min syke ett-åring - vikar for vår fastlege. Følte vi var til bry fra øyeblikket vi kom inn på kontoret hans. Jeg prøvde å forklare sykdomsforløpet men fikk ikke inntrykk av at han verken lyttet eller brydde seg om min bekymring eller barnets tilstand. I løpet av vårt ti-minutter lange besøk fikk vi flere nedlatende kommentarer og uklare råd om videre behandling. Dro fra legekontoret mer hjelpesløs og rådvill enn da vi kom. Slike opplevelser burde ikke forekomme på et legekontor!