Hallset Legesenter AS

Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Hallset Legesenter AS

En lege som bryr seg om deg!

Lege: Frode Helland Skrevet

Veldig flink lege som lytter, tar deg seriøst og tar de testene man trenger og ber om. Av og til har jeg følt timene har gått litt fort og vi kanskje ikke fikk tid prate helt om feks bivirkning av medisin (jeg har også glemt spørre) men har vært min egen feil fordi jeg har hatt så mye ta opp på for lite tid, så burde kanskje hatt dobbeltime.
Veldig jordnær og dyktig som lege. Spør ofte hvordan du har det, og har inntrykk at han vil hjelpe så godt han kan. Veldig fornøyd! Beste fastlegen jeg har hatt.

Dyktig og grundig

Lege: Else Rise Rekstad Skrevet

Dyktig og grundig lege som setter seg godt inn i saken, lyttende og god å snakke med. Høy kompetanse i kvinnehelse.

Tillitvekkende

Lege: Torild Rødseth Brede Skrevet

Opplever å bli forstått, lyttet til og tatt på alvor. Kunnskapsrik, men er ydmyk nok til å søke kunnskap fra andre om hun trenger. Tommel opp!

Rask og hyggelig

Lege: Hans Ove Grøntvedt Skrevet

Trengte ikke mye, men han var tilgjengelig akkurat når jeg trengte det og gjorde alt jeg trengte raskt.

Virket veldig hyggelig og imøtekommende å prate med!

Flink og trivelig lege

Lege: Hans Ove Grøntvedt Skrevet

Veldig flink og hyggelig lege som ser deg og stiller riktige spørsmål. Føler jeg får god hjelp og grundig utredning. Ringer eller sender prøvesvar per pasienpost.