Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Dyktig fastlege

Lege: Marte Ulvestad Riseth Skrevet

Holder seg alltid oppdatert, er godt forberedt til hver eneste time. Anbefaler henne på det sterkeste!

Veldig fornøyd med Esten

Lege: Esten Kvello Skrevet

Har hatt Esten som fastlege de siste par årene, og er veldig fornøyd med det. Han har god tilgjengelighet og sjeldent noe særlig forsinket. Jeg har gått til han under svangerskap, og er veldig fornøyd med oppfølgingen jeg fikk. Han er godt forberedt til timene, og jeg har blitt henvist videre de gangene det har vært behov. Enig med de som skriver at han ikke "leker psykolog", hvis du trenger en fastlege som synes synd på deg så er nok ikke Esten riktig. Hvis du ønsker en kompetent, dyktig, effektiv og kunnskapsrik fastlege så er han et riktig valg :) Passer ypperlig meg og mitt behov.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Esten Kvello Skrevet

Kvello er en hyggelig, kunnskapsrik og grundig lege. Hos tidligere leger har jeg opplevd en monolog fra min side med noen enstavelsesord tilbake, men med Kvello er det alltid en dialog, og han virker oppriktig opptatt av å lytte når jeg snakker. Effektiv, men ikke slurvete. Alltid et smil. Anbefales!

Kvass og lite empatisk

Lege: Tobias Resell Martens Skrevet

Føler meg ikke tatt på alvor av Tobias. Føler han var kald og viste ikke noe forståelse når det kommer til psykisk sykdom.

Flink lege, men ...

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Liv er flink til å lytte, og gir inntrykk av å være svært kompetent. Hun er også veldig kjapp til å følge opp med prøver og undersøkelser, og henvise til spesialister.

Men man må regne med å sitte på venterommet i tre kvarter før man slipper inn.

Og jeg hadde en opplevelse som gjør at jeg nå bytter fastlege: Jeg fikk oppgitt feil tidspunkt for timeavtalen min ved telefonbestilling, og gikk dermed glipp av timen min (og kastet bort to timer ved å møte opp på tidspunktet jeg hadde fått oppgitt).

Liv insisterte likevel på at jeg måtte betale for timen (inklusiv fakturagebyr), uansett hva som hadde blitt sagt på telefon, begrunnet med at jeg kunne ha fått riktig tidspunkt ved å benytte skyløsningen til legekontoret i stedet. Slik service kan jeg ikke akseptere, uansett hvor flink lege hun er.