Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Ikke bra

Lege: Esten Kvello Skrevet

Førsteinntrykket var vel og bra, men ved besøk 2 og 3 følte jeg at han bare ville bli fortest mulig ferdig. Han tar seg absolutt ikke tid til pasienten, og jeg følte meg ikke hørt. Jeg ble til og med nektet(!!) en gynekologisk undersøkelse da jeg oppsøkte lege med grunnlag at jeg mente at noe ikke stemte. Han hørte ikke på mine ønsker og bekymringer å ba meg komme tilbake når jeg fikk innkalling som 25 åring(3 år til)!?? Som lege skal man høre på pasientens ønsker, og han hadde ingen rett til å si nei, og tro meg jeg prøvde å få han til å skjønne mitt behov. Uprofesjonelt og nedlatende. Anbefaler absolutt ikke denne legen.

Lite empatisk og avvisende

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Aldri presis, lite hyggelig. kom med kortterminal for betaling før behandling. Bytter så raskt jeg får sjansen. Ingen går til legen fordi de har lyst, det er fordi en søker helsemessig hjelp.

Veldig fornøyd

Lege: Esten Kvello Skrevet

Har ingen ting å utsette på Kvello, han har alltid tatt seg god tid når jeg har vært innom.

Virket først grei- men viste seg til å være en mareritt av en lege

Lege: Esten Kvello Skrevet

Jeg har hatt Esten Kvello som fastlege i et par år, men byttet når nok var nok. Jeg er ikke fornøyd med ham.
Han tror han kan alt selv men løser ingenting. Når det er et problem han ikke kan løse lar han det bare være- og han henvender deg ALDRI til en spesialist.
Mens han virket ganske hyggelig på det første inntrykket forsto jeg etter hvert at han ser subtilt ned på en: han tar deg ikke på alvor og vil helst skyve deg bort så fort som mulig. Han er respektløs og alt annet enn en tillitsperson som en lege skulle være. Han viste seg til å være en mareritt av en lege.
Ikke velg ham.

God fastlege

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Jeg blir litt overrasket over alle negative kommentarene ang. Elisabeth Hetle. Hun har vært min fastlege siden hun Strinda legesenter åpnet. Hun er alltid blid, hyggelig, veldig empatisk og jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Hun har vært rask til å sende meg til spesialist når jeg har hatt behov for det. Jeg har bare godt å si om dr. Hetle. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt.
Konstruktiv kritikk: Kan bli bedre i å passe tiden. Ofte må jeg vente i 20 min etter min time. Litt vanskelig å komme igjennom på telefonen.