Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Travel og arrogant lege.

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Var til denne legen på legevakta for en stund siden da jeg hadde kraftige vedvarende smerter.
Det var 2 minutter ventetid på legevakta, så det var veldig rolig tid på døgnet, men allikevel følte jeg at jeg ble jaget ut av kontoret, uten å ha fått forklart hele smertetilstanden min. Satt inne til konsultasjon i toppen 3 minutter.

Ville ikke ha satset på en slik fastlege utifra de andre vurderingene som er her fra før av, og basert på min opplevelse.

Tok noen forsøk før hun tok meg seriøst.

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Oppsøkte henne pga. depresjon, tok meg ikke seriøst før jeg oppsøkte henne igjen et halvt år etter. Etter hvert ble hun mye mer empatisk og lyttende, så jeg har litt blandede følelser. Dårlig førsteinntrykk, bedret seg gradvis over en periode på 2 år.

Virker litt uerfaren.

Lange ventetider på kontoret, merkelig nok også når du har time tidlig på dagen (f.eks. kl 09.00).

Bra for ordinære ting

Lege: Esten Kvello Skrevet

Dr Kvello tar deg på alvor, men han har desverre ikke så mye å by på hvis dine plager ikke er standard skolebok materiale. Han er ikke vrien med å gi legeerklæringer eller hendvende deg til spesialist og ivaretar pasienten i så måte. Likevel opplever jeg legen som lite interessert, og det virker litt som om han kun ser på legegjerningen som en standard jobb og ikke en ett kall for å hjelpe andre mennesker. Altså bra lege hvis du trenger standard resepter og henvisninger, men har lite å gi hvis du har litt ukjente plager.

Katastrofe!

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Om du ska bytte fastlege, fraråder jeg dr. Hetle! Ble ikke tatt seriøst, hun var frekk og kunne nesten ikke vente på at jeg skulle dra fra kontoret hennes. Var der tre ganger, og fikk elendig behandling hver gang. Alle svar jeg fikk kom gjennom Elektronisklegehåndbok.no, hvorpå jeg fikk med en utskrift av hva som kunne hjelpe. Helt bak mål!

En svært dyktig fastlege

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Har hatt dr Løvaas som fastlege for megselv og mine barn siden Strinda Legesenter åpnet. I behandling fremstår hun opptatt av meg som pasient. Hun er grundig i undersøkelse og diagnose. Hun er god til å forklare hva problemet er, og hva som må til for å følge det opp. Hun er tydelig, og stiller krav til meg som pasient. Jeg har stor tillit til dr Løvaas og gir henne mine beste anbefalinger.
For øvrig fremstår legesenteret som veldrevet, enkel timebestilling på sms, tilbakemelding på prøver på sms, hyggelig personale, hyggelige kontorer mm.