Møllenberg Legesenter

Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Møllenberg Legesenter

Sympatisk

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Svært imøtekommende, real og respektfull, Flink til å snakke med folk. Interessert i det en har å si. Ikke fordomsfull. Tar seg god tid, viser ikke utad om han har det travelt. Flink til å vise at han bryr seg om pasientene sine. Ærlig på en omtenksom måte.

Veldig flink og lytter til pasienten

Lege: Åge Juberg Skrevet

Han er eb veldig flink lege som tar seg tid til å lytte og ordne det du trenger. Han henviser også videre om man trenger det.
Det eneste på dette legesenteret er at det ofte kan ta tid å få svar på telefonen, ellers er det alltid mulig å få en time på dagen om det er behov for det.
Jeg har ikke noe negativt å si :)

Dyktig lege

Lege: Åge Juberg Skrevet

Juberg har vært min fastlege i over 20 år. Bare gode erfaringer. Dyktig lege som tar seg god tid. Godt fornøyd med oppfølgingen både ved besøk og ved elektroniske henvendelser.

Helt super

Lege: Åge Juberg Skrevet

Faglig dyktig og ansvarlig.
Lytter til pasienten, - spesielt viktig når jeg er en som IKKE går til lege før det er alvor, men DA trenger jeg dem ..

Eli er kort og godt en god allmennlege

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Wæhre tar alle mine henvendelser på alvor, hun stiller raskt diagnoser innenfor allmennlegekompetansen, og henviser umiddelbart videre på tilfeller der det kreves annen spisset kompetanse. Hun har også i mitt tilfelle ved psykiske lidelser fulgt opp dette med at hun har spurt spørsmål om det, men hovedsaklig tatt det i betraktning ved annen utredning. Kunne ønsket i større grad oppfølging her, eller spørsmål om videre henvendelse til annen hjelp/ samtale. Føler dette er noe hun tar hensyn til, men hun tar det som sagt ikke opp til samtale (noe som kanskje er i like stor grad min feil, da det er jeg som skal ta opp ting hos legen, men de med psykiske lidelser vet at dette kan være vanskelig, og hadde derfor ønsket mer hjelp og tid enn det jeg har blitt tilbudt).

Det har for meg ikke vært noe problem med å ta opp flere småting under samme time, hun spør gjerne om det var noe mer etter "hovedspørsmålet", og hun tilbyr seg også å følge opp saker med påløpende timer dersom det er aktuelt.