Møllenberg Legesenter DA

Øvre Møllenberggate 61/63 7043 Trondheim

Siste vurderinger av Møllenberg Legesenter DA

Virkelig fantastisk fastlege

Lege: Åge Juberg Skrevet

Blir alltid tatt på alvor, undersøker de tingene man ønsker at skal sjekkes, svarer raskt på innloggingsportal, svært dyktig og tillitsvekkende. Har ingenting negativt å si om denne legen, virkelig en flott fastlege!

Veldig dyktig!

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Hun er en travel dame, men utrolig effektiv og hjelpsom. Hun har alltid tatt meg alvorlig og fått meg raskt inn til spesialister når det har vært nødvendig. For meg har hun også vært en uvurderlig støttespiller i det tungrodde NAV systemet. Svarer kjapt når jeg benytter e-dialog og ved fornyelse av resepter.

Kjempelege

Lege: Åge Juberg Skrevet

Han er avslappet og hyggelig, og har hjulpet meg med diverse saker og ting i flere år nå. Ingenting å utsette!

Svært dyktig lege

Lege: Åge Juberg Skrevet

Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så fantastisk fastlege. Han er en flink lytter, stiller spørsmål, henviser meg videre om det er behov for det. Jeg føler meg alltid trygg på at han gjør alt han kan for å finne riktig(e) løsninger/diagnoser. I tillegg så svarer han meget raskt på henvendelser via nettsiden.

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Han kommuniserer godt, er hyggelig, rolig og interessert i det jeg sier. Jeg følte virkelig at han hadde tid til meg og var ute etter hva som var best for meg. Disse legene er sjeldne!