Møllenberg Legesenter DA

Tlf: 73 80 87 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Møllenberg Legesenter DA

Trygg og flink

Lege: Åge Juberg Skrevet

Han er en veldig flink lege som tar seg god tid til meg som pasient. Har absolutt ingenting å klage på! Måtte dessverre bytte fastlege pga flytting, men vil definitivt prøve å få han igjen dersom jeg flytter tilbake til Trondheim.

Kunnskapsrik, effektiv og ydmyk

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Fantastisk ydmyk og lytter til pasienten. Jeg og mine barn har hatt henne i årrekke, og den tryggheten hun utstråler sammen med at hun husker godt sine pasienters sykehistorie gjør at hun effektivt stiller riktige diagnoser eller henviser raskt for å avklare/utelukke alvorlige ting. Legen oppleves for meg veldig trygg, kunnskapsrik, effektiv og med en rolig personlighet som både barna og jeg setter stor pris på.

Virkelig fantastisk fastlege

Lege: Åge Juberg Skrevet

Blir alltid tatt på alvor, undersøker de tingene man ønsker at skal sjekkes, svarer raskt på innloggingsportal, svært dyktig og tillitsvekkende. Har ingenting negativt å si om denne legen, virkelig en flott fastlege!

Veldig dyktig!

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Hun er en travel dame, men utrolig effektiv og hjelpsom. Hun har alltid tatt meg alvorlig og fått meg raskt inn til spesialister når det har vært nødvendig. For meg har hun også vært en uvurderlig støttespiller i det tungrodde NAV systemet. Svarer kjapt når jeg benytter e-dialog og ved fornyelse av resepter.

Kjempelege

Lege: Åge Juberg Skrevet

Han er avslappet og hyggelig, og har hjulpet meg med diverse saker og ting i flere år nå. Ingenting å utsette!

Svært dyktig lege

Lege: Åge Juberg Skrevet

Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så fantastisk fastlege. Han er en flink lytter, stiller spørsmål, henviser meg videre om det er behov for det. Jeg føler meg alltid trygg på at han gjør alt han kan for å finne riktig(e) løsninger/diagnoser. I tillegg så svarer han meget raskt på henvendelser via nettsiden.

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Han kommuniserer godt, er hyggelig, rolig og interessert i det jeg sier. Jeg følte virkelig at han hadde tid til meg og var ute etter hva som var best for meg. Disse legene er sjeldne!

Anbefales på det varmeste

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Har ikke et eneste negativt ord om Jon Ivar Stålen. Har hatt ham som lege siden barneår til ung voksen, og har alltid følt meg ivaretatt.
Med tungt hjerte jeg må bytte i forbindelse med flytting. Er du på utkikk etter en seriøs og omsorgsfull lege er dette mannen for deg.

Fantastisk lege!

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Pål Jørgensen er en veldig flink lege, lyttende og tar oss seriøst. Er kunnskapsrik og har mye erfaring på flere felt!! Er heller ikke redd for å henvise videre noe jeg synes er kjempeviktig!
Han svarer raskt på ekonsultasjon!
Er rett og slett fornøyd med legen!

Trivelig men for travel

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Eli Wæhre er en veldig snill og hyggelig lege som det er trivelig å treffe. Hun har gode mellommenneskelige evner.

Problemet er at jeg ikke har følt at mine symptomer blir tatt på alvor og hun har for lite tid. Til og med når jeg har bestilt time føles det som hun ikke har tid.

Kjempeflink

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Har hatt han som fastlege de siste 3år. Kjempefornøyd! Veldig behagelig å snakke med, og flink til å kommunisere med små barn. Har alltid fått time på samme dag om det har vært noe som har hastet.

Helt topp

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Har kun positive bemerkninger.
Meget imøtekommende, hører på det du har å si,
tar alt på alvor, og har alltid gjort sitt beste for å finne en løsning.

Føler meg 100% trygg på Pål.

Effektiv

Lege: Åge Juberg Skrevet

Rolig. interessert og kunnskapsrik. Svarer meget raskt på "logg inn" og er alltid konstruktiv. Han ser meg og har hjulpet meg både psykisk og fysiski

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Jeg har vært nødt til å bytte fastlege nylig på grunn av flytting, men Pål Jørgensen er definitivt den legen jeg har vært aller mest fornøyd med noensinne. Han er alltid lett å få tak i; tar meg på alvor, både hva gjelder fysisk og psykisk sykdom; tar alltid veldig grundig tak i problemer; og er svært imøtekommende.

Et klok og dyktig lege

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Eli Wæhre har vært min fastlege over flere år. Jeg opplever henne som en svært klok og dyktig lege som tar pasientene sine på alvor. Hun inngir tillit og jeg føler meg alltid trygg på hennes vurdering, hun henviser alltid videre til spesialist dersom det er behov for det. Faglig dyktighet, evne til å lytte og vise empati gjør henne utvilsomt til den beste legen jeg har hatt.

Drømmelegen

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Hatt Stålen i de tre årene jeg studerte i Trondheim. En hyggelig mann som husker deg fra gang til gang. Alltid profesjonell og effektiv. Tok seg tid til meg som pasient, aldri følt meg bedre ivaretatt. Spesielt pluss for nettsidene deres, hvor Stålen fornyer resepter på forespørsel eller svarer på spørsmål du sender inn. Pleide alltid å svare i løpet av samme arbeidsdag, gjerne mot slutten av dagen. Veldig trist jeg ikke kan pakke han med i en koffert til Oslo, virkelig en flott lege!

Videre hadde kontoret alltid drop inn for akutte situasjoner, hvor du ringer inn tidlig om morgenen for time på dagen. Ellers var det 1-2 ukers ventetid på ordinær time.

Strålende lege

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Jon Ivar Stålen er en lege som lytter og tar deg seriøst. Han forsøker å finne løsninger som er best for deg som pasient. Lite fravær, så en slipper å måtte gå til vikarierende lege. Har hatt Stålen som min fastlege siden 2005, og ville ikke byttet han bort hvis det ikke var for at jeg har flyttet til Tromsø.

God lege

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Lege med god kontroll, tar seg tid til å forklare og komme til bunns i problemer. Jeg har får raskt time de få gangene jeg har hatt behov for det.

Bra lege

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Han kan være litt kort med info noen ganger, men han hører godt etter når du prater og gjør en totalvurdering. Har vært der et par tre ganger, og synes tilgjengeligheten er god. Med sinnsykt raske svar på e-hendvendelse, og mulighet for å bestille time der er detta rett og slett bra.
Angående litt kort med info, hvis du spør litt kan han lett svare på det du lurer på.
Jeg har ikke vært spesielt glad i leger tidligere, men han er drar jeg gjerne til hvis det skulle være noe i veien =]

Anbefales!

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Eli Wæhre er faglig dyktig, hun sitter inne med mye kunnskap. Føler meg trygg og ivaretatt når jeg er hos henne.