Møllenberg Legesenter DA

Øvre Møllenberggate 61/63 7043 Trondheim

Siste vurderinger av Møllenberg Legesenter DA

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Han kommuniserer godt, er hyggelig, rolig og interessert i det jeg sier. Jeg følte virkelig at han hadde tid til meg og var ute etter hva som var best for meg. Disse legene er sjeldne!

Anbefales på det varmeste

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Har ikke et eneste negativt ord om Jon Ivar Stålen. Har hatt ham som lege siden barneår til ung voksen, og har alltid følt meg ivaretatt.
Med tungt hjerte jeg må bytte i forbindelse med flytting. Er du på utkikk etter en seriøs og omsorgsfull lege er dette mannen for deg.

Fantastisk lege!

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Pål Jørgensen er en veldig flink lege, lyttende og tar oss seriøst. Er kunnskapsrik og har mye erfaring på flere felt!! Er heller ikke redd for å henvise videre noe jeg synes er kjempeviktig!
Han svarer raskt på ekonsultasjon!
Er rett og slett fornøyd med legen!

Trivelig men for travel

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Eli Wæhre er en veldig snill og hyggelig lege som det er trivelig å treffe. Hun har gode mellommenneskelige evner.

Problemet er at jeg ikke har følt at mine symptomer blir tatt på alvor og hun har for lite tid. Til og med når jeg har bestilt time føles det som hun ikke har tid.

Kjempeflink

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Har hatt han som fastlege de siste 3år. Kjempefornøyd! Veldig behagelig å snakke med, og flink til å kommunisere med små barn. Har alltid fått time på samme dag om det har vært noe som har hastet.