Bjønneslegene AS

Frolandsveien 6 4847 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Bjønneslegene AS

Denne legen anbefaler jeg ikke til noen!

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Hun overkjørte deg I timene, avbryter deg mens du snakker, har ikke tid til pasienter, og velger selv hva som er viktig å prioritere for deg! Hun har heller ikke telefon tid. Ville ikke anbefalt denne legen til mine verste fiender.

Lyttende lege

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Tar deg på alvor, lytter, stiller relevante spørsmål og virker interessert i å hjelpe. Tar seg tid til å undersøke deg ordentlig.

Veldig flink

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Jeg er strålendes fornøyd med henne . Alltid hyggelig og blid og tar seg god tid.
Jeg kan virkelig anbefale henne :)

Min beste lege!

Lege: Lars Christian Kvalbein-Olsen Skrevet

Kvalbein Olsen er en lege som tar seg tid til pasienten og bryr seg. Han ser deg og utreder, helt til vi får et svar på problemet. Øie Pedersen er nå vikarierende lege og helt fantastisk han også. Lytter og utreder, for pasientens beste. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og har stor tillitt til dem.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Siri Dalsmo Berge Skrevet

Jeg skriver vanligvis ikke slike vurderinger, men må bytte fastlege grunnet flytting, og synes at Siri fortjener ros. Hun lytter og er forståelsesfull, er lett å komme overens med, og er generelt god på hva hun gjør. Har gått til henne flere ganger med diverse problemer, og det har føltes trygt. Jeg har absolutt ingenting negativt å si om henne eller de i resepsjonen for den saks skyld. Anbefaler på det sterkeste.