Røstad Legesenter

Helge Ingstadsvei 1 7600 Levanger

Siste vurderinger av behandlere ved Røstad Legesenter

Dårlig inntrykk

Lege: Tommy Aune Rehn Skrevet

Lite kunnskap om graviditet, og plagene som kan følge med. Følte jeg ikke ble tatt alvorlig nok og at han ikke ville sjekke det jeg hadde fått beskjed om av farmasøt og jordmor.

Godt fornøyd.

Lege: Karianne Bakken Skrevet

Har hatt henne i mange år, tar seg god tid og setter seg godt inn i sykdomsbildet. Foklarende. Håper jeg får ha henne som min fastlege i mange år.

Den andre fastlegen jeg har hatt

Lege: Per Anders Hoven Skrevet

Rolig og seriøs mann, Fikk han da forrige fastlege begynte på sykehuset. Tar meg på alvor og lytter til hva jeg sier. Kjempe fornøyd!

Legen er hyggelig, snill og grei og hjelpsom.

Lege: Tommy Aune Rehn Skrevet

negativt: legekontoret på Røstad er ikke så bra. Seter som er utrolig vonde å sitte på, og litt rotete løsning. Det har vært en del rot med venting og leting etter utstyr, men det er muligens startvansker. Skulle ønsket meg vanlige stoler på venterommene, noe som er litt mindre hard og glatt å sitte på.

positivt: Fine bilder på veggene. Gode farger. Og det ble MYE bedre med parkering og tilgjengelighet i.f.t. Rådhuset.

Lyttende og trivelig lege.

Lege: Morten Paulsen Skrevet

Har tid til å høre på dine plager. Alltid er smil på lur. Folkelig og behjelpelig. Lett tilgjengelig og rask til å ordne time.