Røstad Legesenter

Helge Ingstadsvei 1 7600 Levanger

Siste vurderinger av behandlere ved Røstad Legesenter

har byttet

Lege: Per Anders Hoven Skrevet

Ringer ikke tilbake da han ikke får betalt for det . Sender deg rundt på forsjellige sykehus å kontor uten å høre på pasienten . Sier kansje i steden for skal ved influensa å lignende . Tar skjelden blodtrykk .Vi har fått nok etter 2 år . Positivt er at han er flink til å skrive ut resepter i rett tid å kan mye om armer å ben å kroppens oppbygning. Trodde han var en kjempe lege . Tok desverre feil .

Kjempefornøyd

Lege: Karianne Bakken Skrevet

Føler meg godt i varetatt når jeg er hos henne. Hun tar seg tid til å lytte og sette seg inn i sykdomsbildet. Viser empati og forståelse.Har hatt henne som fastlege i 5-6 år, og håper å ha henne i mange år til :)

Godt menneske :-)

Lege: Karianne Bakken Skrevet

Har hatt henne som fastlege i flere år. Veldig hjelpsom. Har tid for pasienten. Er god lytter. Forklarer sykdommen.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Marianne Langøygard Skrevet

Marianne har vært min fastlege siden 2014 da jeg kom til Nord Trøndelag. En utrolig dyktig lege på alle måter som jeg vil anbefale på det varmeste! Takk for at du var med og reddet mitt liv!

Veldig flink lege

Lege: Tommy Aune Rehn Skrevet

Faglig flink, lege som er "tilstede",lyttende, behagelig,empatisk, tar seg tid, inngir tillitt,lett å prate med,forståelsesfull