Namsen Legesenter

Navarvegen 19 7820 Spillum

Siste vurderinger av behandlere ved Namsen Legesenter

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Håvard Rein Solhaug Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Omsorgsfull lege som lytter og viser forståelse. Lett å åpne seg for. Bytter nå lege grunnet flytting, hadde ellers blitt værende hos han.

Fantastisk

Lege: Maria Michaela Lahner Skrevet

En faglig dyktig lege som ser hele pasienten. Tar seg tid til både samtale og undersøkelser, og henviser videre om det er noe hun er usikker på. Dette er en dame med mye personlighet så jeg forstår at ikke alle får like god kjemi med henne. Men for meg og min familie hadde det ikke kunnet klaffet bedre! Anbefaler henne varmt! Føler meg trygg og ivaretatt.

Firkantet

Lege: Andreas Rye Skrevet

Rye oppleves som både som firkantet og lite fleksibel. Har dessverre mistet den medisinske tryggheten til ham i tillegg, og skiftet fastlege av den grunn. Det har jeg ikke angret et sekund.

Engasjert pålitelig

Lege: Ida Kathrin Ingebrigtsen Welde Skrevet

Fantastisk god fastlege, som jeg opplever engasjert i pasienten. Følger opp, gir forståelige beskjeder og forklarer ting godt.

Fantastisk dyktig lege.

Lege: Maria Michaela Lahner Skrevet

Dr.Lahner gir deg gode tilbakemeldinger og veiledning som er nødvendig i kroniske lidelser og medisin bruk.Ikke minst gir det meg som pasient trygghet i hverdagen.Makalaus flott person som inngir tillit for både pasient og pårørende. Flink til å følge opp. Etter 10 år ser jeg ingen grunn til å bytte lege.