Sentrumslegene Bodø

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumslegene Bodø

Ble ikke forstått

Lege: Vegard Hansen Skrevet

Tar ihvertfall ikke transmenns helse på alvor. Jeg har store problemer psykisk knyttet til å være født slik og det har ført til en oppvekst med mobbing og overgrep og har store traumer knyttet til hverdagen. Ingen hjelp å få hverken hos han eller den psykologen det ble henvist til. Hun bare avsluttet uten at man vet hvordan man skal få hjelp hos evt andre instanser. Jeg ble ikke trodd. De tror ikke jeg har traumer tydeligvis.

Rolig, medfølende og trygg

Lege: Geir Haugen Skrevet

Har hatt GH som fastlege siden tidlig 2000. Har gått dit med én tilstand som krever jevnlig oppfølging, og kommer innimellom dit med diverse andre ting. Føler meg alltid tatt på alvor, og at det foreslås gode løsninger. Jeg opplever legen som faglig oppdatert og innsiktsfull.

Mitt inntrykk er at han setter av godt med tid til pasientene sine, noe som av og til skaper litt ventetid, noe jeg har forståelse for.

Har vært en stor ressurs

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Det var vanskelig å fylle skoene til min gamle fastlege. Det klarte Rydningen uten problem. Åpenbart travel, men tar seg tid når han trenger det. Imponerende for legene som har en så utfordrende jobb i fastlegekrisen. Har vært til stor hjelp for meg.

Den beste fastlegen

Lege: Stefan Kjelling Skrevet

Jeg har hatt Kjelling i omtrent ti år. Han var en helt fantastisk empatisk og erfaren lege, og følte meg alltid godt i aretatt fra topp til tå.
Hadde hatt han fortsatt om jeg ikke hadde flyttet. Ti av ti, terningkast seks, og fem stjerner!

Meget dyktig lege

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Har dessverre blitt ufrivillig flyttet til en annen fastlege i byen som ikke er i nærheten av henne. Hun tok seg tid til å lytte/høre på pasienten, noe som er veldig viktig!
Bare synd at alle valgte henne, og at hun derfor fikk altfor mye å gjøre. Det er imidlertid veldig forståelig!