Torvet Legesenter

Dronningensgate 45 8514 Narvik

Siste vurderinger av behandlere ved Torvet Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Hilde Katrin Klukstad Skrevet

Hilde Klukstad er uten tvil den beste legen jeg har vært hos! Alltid smilende, imøtekommende og oppriktig interessert i å hjelpe på best mulig måte. Herlig lun humor har hun også.
Tar seg god tid,stresser aldri, og klarer fortsatt å holde tidsplanen.Takknemlig for at hun et min fastlege!

Fantastisk lege

Lege: Hilde Katrin Klukstad Skrevet

Hilde er uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Er flink til å lytte og tar mine problemer på alvor.
Føler jeg blir både sett og hørt av henne og hun kommer med tilbakemeldinger som er enkle å forstå.
Jeg har vært mye plaget med sykdom og andre problemer, men har alltid følt meg trygg hos henne. Alltid et smil på lur når det passer seg.
Synd at jeg må bytte fastlege pga flytting.
Anbefales på det sterkeste!

Anbefaler Hilde

Lege: Hilde Katrin Klukstad Skrevet

Hilde er den beste fastlegen jeg har hatt, anbefaler henne virkelig. Du blir godt ivaretatt med henne.

Veldig fornøyd

Lege: Kine Raae Østvik Skrevet

Blir alltid tatt på alvor. Har jeg noe jeg vil snakke med legen om er hun alltid tilgjengelig. Skulle hun ikke være tilgjengelig, er det alltid en annen lege jeg for time hos. Hun har forståelse for pasienten og stiller alltid. Hun er også faglig dyktig.

Dyktig og lyttende

Lege: Hilde Katrin Klukstad Skrevet

Veldig imøtekommende, lyttende og faglig sterk. Bruker god tid, forklarer og gjør at jeg føler tillit til både behandling og oppfølging. Hun er nøye og rask til å gi tilbakemelding dersom det er nødvendig. Hun kan godt ringe på slutten av dagen. Hun er oppriktig opptatt av å hjelpe. Jeg kjenner meg godt ivaretatt.