Torvet Legesenter

Dronningensgate 45 8514 Narvik

Siste vurderinger av behandlere ved Torvet Legesenter

Den beste

Lege: Andreas Sigurd Holund Skrevet

For meg er Holund uten tvil den beste fastlegen jeg har truffet her. Jeg ble tatt på alvor og fikk den hjelpen jeg trengte. Jeg kan si at han reddet livet mitt. Takk for det!

Fantastisk

Lege: Hilde Katrin Klukstad Skrevet

Hilde er en fantastisk fastlege! Lytter, tar deg på alvor, men er samtidig rettferdig og realistisk. Ikke minst veldig behagelig. Kommer aldri til å bytte!

Fantastisk Lege!!

Lege: Andreas Sigurd Holund Skrevet

Andreas Holund tar deg alltid på alvor, og ekstremt effektiv når det kommer til ting som vanligvis tar litt tid!

Ventetiden er noen gang litt for lang, men dette er unngåelig når det så mange pasienter.

Trygg, ydmyk og kunnskapsrik lege anbefales.

Lege: Hilde Katrin Klukstad Skrevet

Mann 24år. Beklager litt langt innlegg.

Anbefaler denne legen.
Litt om min problemstilling nå og tidligere: Jeg sliter i perioder mentalt, dette har blitt en slags ettervirkning fra å hatt store problemer med alkohol og narkotika siden jeg var 15 til 21-år, fra den "uskyldige" hasjrøykingen til ca tre år med daglig injeksjoner som ble en hel søppelsekk med konsekvenser. Legen har hvert med å prøvd hjelpe å stoppe den dødelige reisen som var ett følelsesmessig berg og dalbane som var helt ute av kontroll og på toppen hadde rotet seg inn i en evig rundkjøring full av stoffer, som jeg aldri trudde jeg kunne komme meg ut av.
Det at jeg er totalt nykter idag fra alkohol og narkotika på snart 3året er helt klart di avgjørende "frøene" som ble lagt av hun og som nå er begynt å spire godt.

Det er trygt å komme til fastlegen fordi hun er trygg på seg selv og jobben sin. Hun er ydmyk og lytter iforhold til min problemstilling og hvordan den kan prøve løses. Min erfaring viser at hun er flink å finne andre behandlingsmetoder (som har funket for meg) framfor en resept på ett medikament som demper og utsetter problemet litt lenger. Misforstå meg rett medisiner har også fungert.
Hun har mye kunnskap innen Rus, Psykiatri og ettervern. Å hun kan bruke "tøff kjærlighet" der det trengs og det er ikke bestandig jeg får høre det jeg vil, men heller det jeg trenger aller mest. Av alle legene jeg har hatt fra Nord til Sør-Norge så er hun den beste for meg. Konklusjon er fordi jeg som regel kjenner ett håp når jeg går ut døren på legekontoret.

End fantastisk lege .

Lege: Andreas Sigurd Holund Skrevet

Andreas er en fantastisk lege ,og medmeneske . Jeg trode alt håp var ute da jeg traff han på lege vakten i Narvik . Men denne karen klarte og snu på flisa . Nå lever jeg et lykkelig liv med sønn og kone. Uten deg hadde dette aldrig gått. Tusen takk Andreas du reddet livet mitt.