Torvet Legesenter

Dronningensgate 45 8514 Narvik

Siste vurderinger av behandlere ved Torvet Legesenter

Flink nok, men

Lege: Kine Raae Østvik Skrevet

Kan bli flinkere til å lytte til hva pasienten faktisk mener med det som sies. Pasienten er ikke lege og kan sannsynligvis ikke uttrykke seg i korrekte legetermer.
Litt for lett til å ta holdning overfor pasient.
Flink med unge pasienter/ barn.

Helt grei Lege.

Lege: Kine Raae Østvik Skrevet

Er kjempe fornøyd. kjenner ikke igjen sitvasjon som beskrevet over . Synes de er lett og hurtig å få tak i . Inntil 1 ukes ventetid .

Fantastisk lege

Lege: Hilde Katrin Klukstad Skrevet

Helt utrolig lege. Følger meg opp og viser interesse for å løse mine problemer. Veldig lett å snakke med og jobber virkelig for å finne løsninger på problemer. Jeg er strålende fornøyd!

Flink lege men elendig på telefon

Lege: Kine Raae Østvik Skrevet

Kime er hyggelig og flink i sitt fag. Men det er et rent h*lvette å nå legesenteret på telefon. Jeg beukte en hel dag på å prøve å få kontakt, da det bare ble lagt på automatisk etter introen.
Fikk feilmelding på internett bestillingen og ikke kunne jeg bestille time via melding.

Det er også utolig lang ventetid på å få legetime, faktisk så ille at jeg heller byttet lege. Da det gikk raskere enn å vente på time ved torvet.

Andres er en dyktig Lege

Lege: Andreas Sigurd Holund Skrevet

Jeg har hatt Andreas som fastlege siden 1993 og jeg blir alltid tatt på alvor når jeg er hos han. Det eneste minuset er at han har mange pasienter så noen ganger blir det litt ventetid