Fjerdingby Legesenter

Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av behandlere ved Fjerdingby Legesenter

tregggg

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

100% forsinket..har hatt 3 ganger time hos hun og totalt vente tiden er 3 TIMER og 15 minuter..veldig treg med tilbake meldinger..byttet legen min i dag!!!

Veldig god lege

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Han er en veldig god lege, han hører på hva du sier og hjelper mye.
Han er tålmodig og hyggelig

Superfornøyd

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

En lege man kan stole på, en som tar deg på alvor, og som henviser deg videre til andre spesialister dersom han selv ikke har svar på noe. Min oppfatning er at han følger opp sine pasienter, og gjør alt til pasientens beste.

Han setter seg godt inn i journalen og vet alltid hvem han roper inn som neste pasient.

Ikke alltid like enkelt å få tak i, dessverre. Tenker da på telefontid, men har hendt at han da har ringt tilbake på slutten av dagen, etter siste pasient. Veldig bra!

Han er ofte litt forsinket, men ikke mye. Dette fordi han faktisk tar seg tid til pasientene og bryr seg om pasientene sine!

Førsteinntrykket da han begynte der var ikke det beste, men er ikke alle som kommer til en ny arbeidsplass litt nærvøse og usikker? -Vurderte nesten å skifte lege etter første time, men jeg ga han en sjanse til siden det var hans første dager på jobb. -Angrer ikke ett sekund på at jeg beholdt Erlend som lege!

Forsinket!

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

100% forsinket, men alltid flink og pliktoppfyllende når man etter over en time på ventreværelse kommer inn...

Erlend er en flott lege.

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Annbefaler denne legen. han tar pasienten på alvor. er hyggelig og imøtekommende. er klart den beste legen jeg vet om.