Fjerdingby Legesenter

Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av behandlere ved Fjerdingby Legesenter

Flink

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Lytter, sjekker og kommer ikke med forhastede konklusjoner. Fikk svar på prøver innen en uke med skriv om forebyggende tiltak. 10/10 hos meg

God lege

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

God lege som hører på hva en har og si og gjør det han kan for å hjelpe. Anbefales!

Fornøyd med fastlege.

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Der noen bruker ukervis på å levere nødvendig dokumentasjon, brukte Erlend under en halvtime.

Han er å rask å konkludere, og flink til å svare.

Det er nesten så jeg ikke hadde klart meg uten han

Lege: Harald Strandos Skrevet

Han er den enste som klarer å få et ok bt på meg, fordi han er så rolig og behagelig. Han får deg til å føle at du er den eneste pasienten den dagen ( med mindre han er skikkelig stressa pga forsinkelser). Dessuten har han en herlig legesekretærstab. Jeg venter gladelig en time på venteværelset, for jeg vet at han sannsynligvis har tatt seg god tid til en som virkelig trengte det. Jeg har selv vært den pasienten.

Lyttende og personlig

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i 13 år og er svært fornøyd. Jeg får alltid time i løpet av kort tid, og hun tar alle problemer alvorlig. Hun er alltid lyttende og lydhør for mine behov. Hun har, når det har vært behov, raskt henvist meg videre om hun selv har vært i tvil om diagnose. Jeg har fått mange gode råd og setter stor pris på at hun er jordnær og "ujålete", men lett å snakke med om alt.