Fjerdingby Legesenter

Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av behandlere ved Fjerdingby Legesenter

Helt forferdelig legekontor

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Legen selv er grei, kan virke litt useriøs når han sitter i gynger i stolen og svarer kort, men ellers er ganske så snill. De resepsjonsdamene derimot er helt forferdelig frekke. Jeg vet ikke om det kan ha noe med sommerferie og helt ubrukelige sommervikarer å gjøre men etter nylig hendelse kommer jeg ihvertfall aldri tilbake, for folk som skal jobbe med å hjelpe andre skal ha litt omsorg i kroppen og ikke minst burde de klare å lytte til pasienter.

Celleprøven

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Meget fornøyd av min fastlege dr Aune 👏❤️Tusen takk for fint behandling 🙏❤️
Takk skal du ha ❤️
Jeg vil bare take deg til fint hjelpen av deg 🙏❤️

Lite forståelsesfull

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

Jeg opplever henne som lite forståelsesfull. Ser ikke hele mennesket og de smertene det leves daglig med. Hele samtalen bunner i sykmeldingsprosent, når jeg som pasient prøver å få veiledning til hvordan jeg kan bli bedre. Jeg gjør så godt jeg kan med å gjennomføre behandlinger som både er tidskrevende og kostbare. Dette informeres om, men allikevel er hun lite forståelsesfull.

Intressert føljer opp

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Har bare gott å si han føljer opp og finner ut og ordner opp. og trevlig :)
Har gått hos han i många år med mye smerter og han har gjort allt for å finne ut vad som feiler ikke bara sent meg hjem. og har nu operert båda knæna og fått proteser og kan gå igen, og han fortsetter at følja mej opp. kunde inte haft en bedre, har flyttat hela familjen over till han og alla er lika førnøjda.

Gammeldags

Lege: Harald Strandos Skrevet

Jeg gikk til Strandos i to år, og opplevde utdatert og mangelfull informasjon. Og hvis jeg hadde problemer med ting så opplevde jeg at han var moraliserende og «frem med pekefingeren» for å kjefte på meg. Han gir alltid sykemeldinger og standardtingene, men hvis man ønsker litt grundig oppfølging som kanskje er lik som alle andre så klarer han ikke tilby dette