Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av behandlere ved Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Ranil Venantius Roche Skrevet

Roche er den beste legen i Lenvik kommune, han forstår problemene dine og hjelper deg og løse de på en best mulig måte. Han er fylt med godt humør og alltid smilende til pasientene sine.

Lyttende, klok og tilgjengelig.

Lege: Peter Kalinichenko Skrevet

Jeg har i lang tid hatt utfordringer med betente mandler og infeksjoner.

Etter å ha vært syk 3-5 ganger i året var svaret hos min gamle lege alltid at jeg ikke hadde høy nok infeksjon (CRP) til at jeg kunne få antibiotika. Og jeg ble mye sykemeldt.

Etter én enkel konsultasjon hos Dr. Kalinichenko så henvise han meg til Øre-Nese-Hals spesialist. Han uttalte at jeg var et av de mest opplagte tilfelle han hadde sett på 2-3 år. Mandlene ble raskt fjernet og jeg har de siste 2 årene ikke vært sykemeldt, dvs. ikke én eneste gang :)

Videre så har jeg astma. Gamle legen skrev ut inhilatorer som til tross for sin effektivitet er trasige å ta 3-4 ganger om døgnet. Dette medførte at jeg sjeldent tok medisinen som forevist. Selv om dette først og fremst er min svakhet, så ble livet dramatisk bedre etter en time hos Dr. Kalinichenko. Han skrev ut astmamedisin i pilleform for meg! Jeg ante ikke engang at slikt fantes. Men det var en forholdsvis ny medisin som han anbefalte. Noe motvillig forsøkte jeg dette. Resultatet er nå er at jeg tar 1 pille og har ingen utfordringer. Mot at jeg før måtte bære på den plast-dingen og ta dype ånde-drag flere ganger om dagen. Dette har ført til at jeg er i bedre form og at livet er blitt lettere (les: tenker mindre på medisin)

Alt i alt en meget hyggelig, kjekk og kompetent lege.

Anbefales uten forbehold.

Pålitelig og tillitvekkende

Lege: Peter Kalinichenko Skrevet

Petr er lydhør og tar deg på alvor. Han er oppriktig interessert, og jeg har opplevd å bli oppringt av ham fordi han har tenkt på meg og mitt problem på fritiden, og kommet frem til ting vi kan prøve :)

Variabel

Lege: Torgeir Ullestad Holme Skrevet

Han er fra å være en som virkelig interesser seg for deg og er skikkelig grundig og medfølende - til en som ved neste konsultasjon får deg til å føle at han nesten ikke husker hvem du er og at du føler at du nærmest forstyrrer han.
Hadde han vært stabil, og mer forutsigbar, så hadde det vært en fordel.

Den beste legen i kommunen!

Lege: Torgeir Ullestad Holme Skrevet

En lege som tar pasienten på alvor og har pasientens beste i fokus, alltid. Har opplevd andre leger som bare henviser, skriver ut sykemelding eller medisiner, men Holme tar seg tid til å gjøre nøyaktige undersøkelers og finner fram til kjernen i problemet. Jeg opplever at han tar meg på alvor og vil meg vel.