Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av behandlere ved Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Meget dyktig lege

Lege: Stian Lauknes Skrevet

Meget flink og lytter til hva du sier. Punktlig og tar uoppfordret kontakt for å vite hvordan det går. Svarer også raskt om jeg sender melding. Bytter ikke til annen lege så lenge han blir i Senja kommune

Terrible, rude, dn't care about patient's thoughts.

Lege: Isabelle Annie Bernadette Filippi Skrevet

I was with small problem, some small piece stuck in to the eyelid. But after doctor check, she said: that she can't remove it, and i need just eydropps. Before that i was trying myself to wash with drops. And its not my first time with these kind of problems, so i know how things work. So when i tried to say that, she dn't want to listen to me, then i tried from other side, maybe i can go to eye doctor, then she started be angry and rude, in the end she said that i can always change fastlege, i said now i will do that. NOT RECOMMEND

Et medmenneske med mye kunnskap

Lege: Ranil Venantius Roche Skrevet

Har flyttet og må dessverre bytte fastlegen både jeg og mine barn har hatt siden 2001. Ranil er kunnskap, omsorg, humor og trygghet! Han tryllet for ungene og fanget opp sykdom jeg ikke ante fantes. Jeg vet ikke hvor jeg hadde vært uten denne legen. Evig takknemlig for alt han ga oss som lege!

Styr unna

Lege: Torgeir Ullestad Holme Skrevet

Virket vennlig først. Etterpå viste han seg fra en veldig arrogant og ubehagelig side resten av timen. Jeg ble sittende igjen med en veldig ekkel følelse, og følte jeg meg veldig sårbar i møte med denne legen. Kan ikke anbefale denne legen

Ivaretar ikke pasienten på en god måte

Lege: Torgeir Ullestad Holme Skrevet

Blir ikke tatt seriøst, veldig overlegen, arrogant, gjør at man ikke føler seg trygg når man går til legen. Virker som om han har gjort seg opp en mening før man kommer inn. Når man er inne til konsultasjon får han deg til å føle seg dum og at du nærmest forstyrrer han.
Hadde han vært stabil, og mer forutsigbar, så hadde det vært en fordel.
Virkelig dårlig inntrykk siden første møte.