Senjalegen avd. Finnsnes

Telefonnummer77 87 15 1877 87 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av Senjalegen avd. Finnsnes

Faglig dyktig

Lege: Olaf Berger Skrevet

Berger er ikke bare faglig dyktig men når han blir usikker "gambler"han ikke med pasientene men sender dem sporeks til spesialister.Vitner om en lege som bryr seg om sine pasienter. Litt dårlig på oppfølging må være eneste minus.

Dyktig, både faglig og menneskelig.

Lege: Noelia Maria Ruiz de Morales Ayudarte Skrevet

Denne legen er både faglig dyktig og har evne til å lytte og sette seg inn i pasientens situasjon. Som hennes pasient føler jeg meg godt ivaretatt og trygg på at jeg får den aller beste behandling og oppfølging.

Flink og trygg

Lege: Noelia Maria Ruiz de Morales Ayudarte Skrevet

Flink lege med mye kunnskap, og for en til å føle seg trygg.

Ellers er hun effektiv og rask med behandling og eventuel henvendelse, der hvor det passer.

Hyggelig og lett å snakke med

Lege: Stian Lauknes Skrevet

Opplever han som veldig lett å snakke med, skjeldent sen. Han virker sikker på sitt fag, og jeg opplever å bli hørt og tatt på alvor.
Han er flink med både meg og dattra mi (har gått til han siden hun ble født)

Fantastisk lege!

Lege: Stian Lauknes Skrevet

Forståelsesfull og dyktig lege med stor kompetanse!
Familien min og jeg som fikk ett hjertesykt barn har satt stor pris på all hjelp og støtte i etterkant av dette da vi fikk han som fastlege.
Han har evne til å se andre sin situasjon og komme med støtte og råd både psykisk og fysisk. Jeg har vært storfornøyd fra første stund.