Utsikten Legesenter DA

Utsikten 9018 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Utsikten Legesenter DA

Dårlig erfaring

Lege: Håvard Tiller Skrevet

Har aldri før opplevd en lege som forventer at du har satt en egen diagnose når du kommer til konsultasjon. Og når du da kommer med forslag om hva det kan være, så behandler han deg som om du fisker etter sykemelding. Dette er snakk om svangerskapsomsorg altså, vet ikke hvordan han stiller seg til ikke-kvinnelige plager. Ikke løsningsorientert, ikke punktlig og har dårlig tid. Ikke tålmodig, og ganske overbærende og nedlatende. Har byttet han bort.

Bra lege- glad for å være kunde der.

Lege: Fredrik Fredriksen Skrevet

Bra lege, humoristisk - i motsetning til mange andre leger, tør han å si at det er noe han må sjekke nærmere, eller videresende deg, altså ikke den typen som mener å forstå seg på alt og være ufeilbarlig. Veldig god innsikt i noen essensielle felt.

Lege slik en lege skal være

Lege: Ingvild Eliassen Skrevet

Min tidligere fastlege sluttet på Utsikten, og jeg fikk da Ingvild Eliassen som min nye fastlege. Har hatt henne i to år nå, og har kun positive erfaringer de gangene jeg har vært hos henne.
Hun er faglig dyktig, man blir tatt på alvor, samtidig er hun et medmenneske, lyttende, veiledene, og ikke minst - virkelig tilstede. Hun sitter ikke å skriver på datamaskin og ser på den istedenfor pasienten, - hun hører på deg som pasient, lytter og snakker til deg, ikke over deg - eller gjennom en datamaskin. Den korte tiden man har hos henne, vier hun til deg som pasient - ikke alt annet. En god egenskap som skulle vært tilstede hos mange flere leger enn henne.

Den beste legen i Tromsø!

Lege: Fredrik Fredriksen Skrevet

Han er bestandig grei og hyggelig. han tar seg bestandig tid til å hjelpe. å gir seg ikke før han finner ut hva som feiler en. Han er åpen det er bestandig koselig å komme til han. Hele familien min har han, og alle er super fornøyde.

Fantastisk lege og menneske

Lege: Fredrik Fredriksen Skrevet

Du blir godt mottatt, han spøker litt, får deg til å føle deg avslappet og han er knallgod på å se den syke.

Kontoret er treg til å ta telefoner, og det tar tid selv på ø hjelps timene, men om du får kontakt per telefon gir dem deg et eksakt tidspunkt du kan møte samme dag, selv om Fredrik kan være litt bak skjema, men man forstår hvorfor når man ser hvor god tid han bruker på pasientene hans.