Langnes Legesenter AS

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Langnes Legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Glenn Ole Severinsen Skrevet

Har hatt Glenn Severinsen som fastlege i mange år og kjempefornøyd med han. Dessverre så flyttet vi ut av fylket og ikke mulig og bruke han lenger som fastlege.

Vi savner hele familien denne dyktige legen, for ved ankomst til ny by, viser det seg at de legene som har ledig plass på sine lister, er leger som kanskje ikke er så "dyktige" eller er dårlig likt av pasienter.

Så har du Severinsen er du i trygge hender uansett problem.

Kunne vært mer tilstede

Lege: Glenn Ole Severinsen Skrevet

Glen er en dytig lege med omsorg for sine kunder. Dessverre er han litt for sjeldent tilstede. Vi er en hel familie som benytter han som fastlege og er stort sett ikke ofte på legekontoret. Man forventer å få møte sin fastlege mer en 50% av antall ganger man henvender seg til kontoret. Forstår at engasjementet som smittevernlege tar sin tid, men det hadde kanskje vært på sin plass å enten velge den ene eller den andre rollen over en periode og dedikert seg til den 100%.

Lite engasjert

Lege: Glenn Ole Severinsen Skrevet

Denne legen gav meg følelsen av at jeg forstyrret han i arbeidstiden, og hadde en ovenfra og ned holdning.
Han virket lite interessert i meg som pasient, og fulgte ikke opp. Dette opplevde jeg tre ganger før jeg fant ut dette var bortkastet tid og penger.

Fantastisk dyktig.

Lege: Glenn Ole Severinsen Skrevet

Jeg er så utrulig fornøyd og takknemlig for at jeg har han som fastlege! Selv med "små bagateller" som i den store sammenhengen kan betegnes som "bagateller" så viser han en profesjonalitet og interesse for faget som virkelig får meg til å føle meg i trygge hender. Han forklarer og veileder. Han finner alternative metoder for meg å hanskes med de symptomene, lidelsene eller hva det nå enn skal være dersom medikamentell behandling ikke er noe alternativ. Som helsepersonell selv så har han alle kvalitetene som jeg forventer at kvalifisert personell innenfor helsevesenet skal ha. Han er i møtekommende, ser meg som en person og ikke bare som et navn og nummer på listen over pasienter. Han forstår meg og hva sykdommen /symptomene /lidelsen har å si for nettopp meg og min hverdag.
Alltid når jeg kommer dit så er det med et vennlig smil, tilstedeværelse, profesjonalitet og ikke minst empati at han tar meg imot. Han er så behjelpelig hva enn det skulle være, en konsultasjon, en legeerklæring. Han er en lege jeg er stolt over! Har bare gode erfaringer fra Dr. Glenn Ole Severinsen og Lagnes legesenter!

Utmerket lege

Lege: Glenn Ole Severinsen Skrevet

Har bare godt å si om Severinsen. Han er faglig dyktig og alltid gitt meg god behandling.