Rasta Legesenter AS

Rastastubben 3 1476 Rasta

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Rasta Legesenter AS

Denne legen frarådes det å bruke

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Denne legen har ikke forståelse for utførelse av arbeidet som lege. Hun kan ikke kommunisere med pasienter og man får lett følelsen av å sitte "på nåde" noen få minutter uten at man kan få ta opp problemer/sykdomstegn. Hun kan heller ikke navn på andre i helsetjenesten og slurver med dette. Hvordan kan da hennes eget arbeide bli annet enn slurv?. Hun er uhøflig som stinker av hvitløk og svarer ofte i sin mobiltelefon slik at hun blir "etter" sine timeavtaler. Man kan aldri ta opp mere enn ett spørsmål om gangen med denne legen, da må man bestille ny time som ofte tar flere ukers venting. Det frarådes på det sterkeste å benytte henne som fastlege.

Grei nok

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Jeg synes hun lytter til det jeg sier og tar meg på alvor. I tilfeller hvor det har vært uklarheter har hun vært rask med å sende meg videre til spesialist.

Hvis jeg skulle klage på noe må det være at det genrelt er vanskelig å få time på Rasta legesenter. Ofte ender det opp med legevakten.

Totalt uinteressert i pasient

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Jeg har nå byttet fra denne legen, heldigvis. Hun er helt apatisk og bryr seg ikke om det pasienten ønsker. Virker ikke som hun vil være på jobb i det hele tatt.

Dyktig og hyggelig!

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Veldig fornøyd med Kristine gedde. Hun er dyktig og hyggelig. det eneste minuset er at det er alltid noe venting. Har aldri hat time til avtalt tid :) og noen ganger kan det være vanskelig å få time innen 1 uke.

Kan ikke tenke meg bedre fastlege.

Lege: Olav Austad Skrevet

Etter å ha vert pasient hos Austad i over 20 år kan jeg ikke tenke meg noen annen. Han er meget dyktig og grundig i sin utførelse av jobben. Han har tid til å lytte på eventuelle problemer og finner oftest ut av dette. Dersom han skulle være det minste i tvil sender han pasienten videre. Er påpasselig med årlige prøver for å følge opp pasienten.